Tema: Re: pavarų perjunginėjimas
Autorius: CodeC
Data: 2012-04-11 10:21:38
On 04/11/2012 09:41 AM, Doxlas wrote:
> Aš remiuosi Avtoreviu eksperimentais. Kuom ponas remiatės? Ir reikia

empirika.

> įjungti sveiką protą - kuo greičiau nereiškia kad startuot reikia drago
> režimu, bet įsukant varikli bent iki 2/3 apsisukimų diapazono.

va todel taip ir pasakiau. nes kuo greiciau reiskia 'gazas dugnas'. o
tai su ekonomija toli grazu neturi nieko bendro. 2/3 apsisukimu irgi
jokio konkretumo. kiekvienam auto individualu. galiu konkreciai skaicius
duoti - savo asmeniniu bandymu. sukant savo 0.8 L matiza iki 2500 rpm
'sutaupau' apie 80 km per baka (~32 L) lyginant su tuo atveju, kai
sukama iki 3500 rpm. sukasi jis iki 6000 atrodo. masina is miesto dar
nebuvo isvaziavus.