Tema: Re: pavarų perjunginėjimas
Autorius: hedgehogus paiuricus
Data: 2012-04-10 13:20:28
isibeget reikia dinamiskai, pavaras jungt gali ir 1-3-5

o megejus vaziuot "ant laisvo" reiketu baust taip pat, kaip ir vazinejancius 
be teisiu ar kategorijos

o ten visokius pariedejimus/priartejimusderetu ismokt planuotis, kad 
nestabdyt viso srauto

-- 
eM



| Turiu du durnus klausimus: mokykloje arba neišmokė arba spėjau pamiršti.
| Mašinos tipas nesvarbu, man labiau teoriškai domina. Googlas irgi
| šiandien nedraugas.
| Taigi, kaip ekonomiškiausia (tiek benzino suvartojimo prasme, tiek
| mašinos negadinimo) perjunginėti pavaras? Ar geriau perjungti kuo
| anksčiau, kai dar variklis nors ir nespringdamas, bet sunkiau suka ar
| geriau vėliau, kai jau variklis sukasi be jokių sunkumų?
|
| Begooglindamas radau į temą pasakymą, kad ekonomiškiau riedant nuo kalno
| atleisti akceleratorių nei įjungti laisvą pavarą. Deja atsakymo kodėl ir
| neradau. Gal galite pateikti? Taipogi nesuprantu kaip tai atlikti - jei
| važiuoji ant 90kmph ir atleidi akceleratorių - iš karto lėtėji, o aš to
| nenoriu (nes pvz. tolumoje nematau jokių kliūčių ir noriu toliau
| važiuoti ant ~90kmph). Ar čia turi galvoje: jei riedi nuo kalno ir
| tolumoje matai, kad reiks sustoti (pvz. šviesoforas), tai ir atleidi
| akceleratorių, o ne "muši" laisvą.