Tema: Re: pavarų perjunginėjimas
Autorius: Renookas
Data: 2012-04-10 16:31:17
suprasi ten ji... visom galimom turbut vaziavo. pradziai tai is aiksteles
pasuko i kare tiesiai pries nosi manj ir vietoj to kad vaziuoti stabdyti
pradejo. Tada as ne per stabdziu o lenkti, nes matau kad nieko gero. Tai jis
per gaza dave irgi kad neaplenkciau. Man kaip ir px, tegu tik toliau nuo
manes. Vaziuojam per tilta as paskui kita masina tas tik pyst i sona man
duoda mol jam reikia tarp mudvieju isiterpti. uz manes nei vienos masinos.
as i trecia jusota, jis man rodo kad as debilas. as nelabai suvokiu kodel.
bandau paklausti. bet lango atsidaryti nedrysta. vel jam per letai toj
jusotoj jis vel bando listi tarp juostu. vaziuoja ne greiciau nei 60, bet
visiems kaisioja, metosi. Galiausia prie Fredos sviesaforo paskui mane
sustoja. dar matau putojasi. uzsidegus zaliai nespejau ne pavaros isijugti
kaip pypti pradejo. na cia jau ir mano kantrybe baigesi: teko jam
atsivesinti stovint uz manes kol visi pro sviesofora pravaziavo. bet kaip
supratau vedinosi neilgai nes bande pamokinti mane ir signalizuodmaas,
rodydamas ivairius zenklus, galiausia vel ale "trenkdamasis" man i sona. na
kol as ziurejau cirka galinio vaizdo veidrodelyje tai kazkaip tiek demesi
blaske kad uzmirsau pavara isijungti ir vaziuoti... na biski specialiai :)
bet tikrai kilo klausimas ar jis apskritai blaivus

"Pi."  parašė naujienų news:jm16uo$h5r$1@trimpas.omnitel.net...

bet turbut ne laisva pavara vaziavo:))))