Tema: Re: pavarų perjunginėjimas
Autorius: Doxlas
Data: 2012-04-11 11:41:54
Tada iš tikro pereinam į visiškai teorinį lygmenį. Bet variklio naudingumo 
koeficientas geriausias max sukimo momento diapazone, taigi vis dėlto man 
nėra taip akivaizdu ar trumpas bet greitas įsibėgėjimas ir paskui važiavimas 
pastoviu greičiu yra neekonomiškesnis už lėtą, bet pastovų greitėjimą 
mažomis apsukomis - t.y. neoptimaliu variklio požiūriu režimu. Dar 
niuansas - gi įpurškimo elektronika persijungia į closed loop režimą 
važiuojant pastoviomis apsukomis, o kad ir lėtai, bet pastoviai keliant 
apsukas, bortkompas liambdos signalus ignorina. Dar niuansas - iki kokio 
pastovaus greičio bėgėjamasi - 40 ar 80 ir daugiau km/h.
Mano nuomone, kiekvienas turi rast sau optimalų važiavimo stilių, ir 
kažkokių absoliučių ir kategoriškų vienintelės tiesos tvirtinimų negali 
būti - per daug faktorių.

"CodeC" <co@co.co> wrote in message news:jm3etu$bu7$1@trimpas.omnitel.net...
> On 04/11/2012 11:17 AM, Doxlas wrote:
>> Mūsų ir važiavimo scenarijai gerokai skiriasi matyt. Jei kur miesto
>> centre nuo šviesoforo iki šviesoforo važinėt, tai galiu patikėt kad
>> įmanoma važiuot įsukant variklį iki 2500 aps. Mano atveju, kad
>> pravažiuot 5 sankryžas per žalią bangą, reikia važiuot arba 80 km/h arba
>> kartu su troleibusais ~ 40 km/h. Todėl po pirmos raudonos ir startuoju
>> "kuo greičiau" - kad sekančias sankryžas pravažiuot per žalią, o ne
>> stovėt ir tuščiai kurą degint.
>
> nu tai ir as tikiu, kad gali buti specifikos. bet kalba buvo grynai apie 
> ekonomiska isibegejima. kad tu daugiau paspaudes speji pro sviesofora 
> pravaziuot ir poto nereik stovint degint degalu, yra visai kita tema. o 
> jei apie pati pavaru junginejima ir isibegejima, tai jis kuo letesnis, tuo 
> ekonomiskesnis.