Tema: Re: pavarų perjunginėjimas
Autorius: LabaiNespauda
Data: 2012-04-10 10:37:30
kablukas 1.9 sdi puikiausiai ir 4 i kalna vaziuoja, ir 5 vaziuoja.


"CodeC" <co@co.co> wrote in message news:jm0lkr$qdi$1@trimpas.omnitel.net...
> On 04/10/2012 08:40 AM, Vaidas wrote:
>> Turiu du durnus klausimus: mokykloje arba neišmokė arba spėjau pamiršti.
>> Mašinos tipas nesvarbu, man labiau teoriškai domina. Googlas irgi
>> šiandien nedraugas.
>> Taigi, kaip ekonomiškiausia (tiek benzino suvartojimo prasme, tiek
>
> labai bendru atveju, tai kuo variklio apsukos aukstesnes, tuo ekonomija 
> mazesne. bet kiekvienai masinai ir situacijai skaiciai skirsis. gali 
> lygint tik pakankamai tiksliai apibudines aplinkybes.
>
> pvz jungt i kalna ketvirta begi nuo 40kmh turbut nei vienai masinai nebus 
> ekonomiskiau ir sveikiau, nei vaziuot trecia.
>
> bet lygioj vietoj zulint 70kmh ketvirtu begiu beveik visoms auto bus 
> neekonomiska lyginant jei vaziuotum penkta.
>
> kada perjungt priklauso nuo tavo variklio galingumo, pavaru dezes, masinos 
> pakrovimo, kelio ir t.t.
>
> pradziai uztektu nepjaut iki redlaino ir nejungt aukstesnes pavaros taip, 
> kad masina gestu. su laiku ismoksi ir gudriau.
>
> as pvz su savo zoliapjove ismokau sutaupyt dar apie 80km tam paciam degalu 
> kiekiui.
>