Tema: Re: pavarų perjunginėjimas
Autorius: Renookas
Data: 2012-04-12 09:29:45
viskas teisingai jei kalbam apie pajudejima nuo sviesaforo uz kurio kalnas 
ir per kalno ilgi isibegejam iki leistino max greicio. O dabar pafantazuok 
apie fura vaziuojancia 90 km/h ir dar kelis simtus metru besileidziancia 
stacia nuokalne. Koks ten jos greitis jau bus? Nemanai kad per greitai ir 
jau kalno viduryje stabdziai ta energija gers kuria tu fantazuoji kad 
naudosi suletejimui lygiam kelyje?

"sharkius"  parašė naujienų news:jm4oul$krk$1@trimpas.omnitel.net...

Paklaustumet pas tula sunkvezimio ar autobuso vairuotoja, kuris taupo
kura ne tam kad jam idomu butu zaist, bet tam, kad antra alga is
sutaupyto kuro pasidarytu ir paaisketu, kad bulshitas tas riedejimas
ijungtu begiu.. Taip, ijungus begi, riedant nuo kalno kuro nevalgo, bet
nereikia pamirst, kad tuo paciu masina stabdoma, ko pasekoje atvaziavus
i nuokalne reikia vel spaust gaza ir kurent degalus, tuo tarpu isjunges
begi, nuokalneje tiesiog begejiesi, o sunkvezimio atveju - pakankamai
ispudingai, nusileides nuo kalno jau turi zymiai diesni greiti, kuri
naudoji tolimesniam riedejimui, kol suletesi iki kruizinio greicio...
Duona is to valgantys, visokie autobusu, sunkvezimiu, taksi vadylos, jau
seniai iki gramo suskaiciave, kad kurkas labiau apsimoka degint kura
laisvomis apsukomis gera gabala kelio pries nuokalne, nuokalneje ir gera
gabala kelio po nuokalnes, negu kad sutaupyt lasa kuro stabdant varikliu
nuokalneje, bet pries ir po nuokalnes vaziuot nuspaudus gaza...