Tema: Re: pavarų perjunginėjimas
Autorius: Renookas
Data: 2012-04-12 09:22:03
nori pasivaizneti?:)

vaziuoja ne greiciau nei 60, bet visiems kaisioja, metosi.
> Galiausia prie Fredos sviesaforo paskui mane sustoja.
<<<<<

Tame tarpe as ji jau stebejau tik pro veidrodeli. nuo tokiu geriau greiciau
su bauda uz greicio virsijima kai atsilikti nebepavyksta

O jei nesamonem butu buve laiko ir noro uzsiimti tai jis to sviesaforo butu
taip greit nebepasiekes manau.

"CodeC"  parašė naujienų news:jm22u7$dri$1@trimpas.omnitel.net...

On 04/10/2012 04:31 PM, Renookas wrote:
> [...]
> putojasi. uzsidegus zaliai nespejau ne pavaros isijugti kaip pypti
> pradejo. na cia jau ir mano kantrybe baigesi: teko jam atsivesinti
> stovint uz manes kol visi pro sviesofora pravaziavo. bet kaip supratau
> vedinosi neilgai nes bande pamokinti mane ir signalizuodmaas, rodydamas
> ivairius zenklus, galiausia vel ale "trenkdamasis" man i sona. na kol as
> ziurejau cirka galinio vaizdo veidrodelyje tai kazkaip tiek demesi
> blaske kad uzmirsau pavara isijungti ir vaziuoti... na biski specialiai
> :) bet tikrai kilo klausimas ar jis apskritai blaivus

tu cia kaip nori pasakok, bet jei nuo ciurlionio tilto iki fredos kartu
atvaziavot, tai matyt labai norejosi kartu nesamonem uzsiimti. cia dar
ir sugebet reikia. tau atrodo, kad kazkuris is jusu durnesnis?