Tema: Re: pavarų perjunginėjimas
Autorius: LabaiNespauda
Data: 2012-04-12 07:02:24
Na gal kaliega nereikia apie sunkvezimiu vairuotojus. Niekada jie to nedaro.
Nuo kalno vaziuojant greitis zeuriai dideja ir iskart virsija tiek leistna, 
tiek ir
ribotuvo greity, kas yra blogai. Del to, jie netgi su pavara vaziuodami 
spaudzia
stabdy.
Prie to dar gamintojai nerekomendina vaziuot laisva, nes nesitepa deze, o 
regitroj
netgi kritine klaida kelios sekundes be yjungtos pavaros.


"sharkius" <user@example.net> wrote in message 
news:jm4oul$krk$1@trimpas.omnitel.net...
> Paklaustumet pas tula sunkvezimio ar autobuso vairuotoja, kuris taupo kura 
> ne tam kad jam idomu butu zaist, bet tam, kad antra alga is sutaupyto kuro 
> pasidarytu ir paaisketu, kad bulshitas tas riedejimas ijungtu begiu.. 
> Taip, ijungus begi, riedant nuo kalno kuro nevalgo, bet nereikia pamirst, 
> kad tuo paciu masina stabdoma, ko pasekoje atvaziavus i nuokalne reikia 
> vel spaust gaza ir kurent degalus, tuo tarpu isjunges begi, nuokalneje 
> tiesiog begejiesi, o sunkvezimio atveju - pakankamai ispudingai, 
> nusileides nuo kalno jau turi zymiai diesni greiti, kuri naudoji 
> tolimesniam riedejimui, kol suletesi iki kruizinio greicio... Duona is to 
> valgantys, visokie autobusu, sunkvezimiu, taksi vadylos, jau seniai iki 
> gramo suskaiciave, kad kurkas labiau apsimoka degint kura laisvomis 
> apsukomis gera gabala kelio pries nuokalne, nuokalneje ir gera gabala 
> kelio po nuokalnes, negu kad sutaupyt lasa kuro stabdant varikliu 
> nuokalneje, bet pries ir po nuokalnes vaziuot nuspaudus gaza...