Tema: Re: pavaru perjunginejimas
Autorius: [nemielas]
Data: 2012-04-10 23:00:46
ir ko šiais laikais teises laikančius moko?



"upskaskykas" <a@b.c> wrote in message news:jm0mt2$rtd$1@trimpas.omnitel.net...
> kas gali man paaiskinti kaip gali neimti kuro kai riedi ant begio nuo kalno 
> ?
> 
> Mano supratimu yra taip: uzkuri masina, ji dirba ant laisvu kai nespaudi 
> gazo tai taip paciai ji rieda ant begio naudodama tiek kuro kiek ant laisvu 
> ir dar stabdo masina, nes ant laisvu laiko apie 1 rpm, o kai riedi ant begio 
> ji turi laikyti apie tarkim 2 rpm, tai tas skirtumas stabdo masina.
> 
> Norint riedeti ant begio, kad nejimtu kuro isjunk degima, pamatysi kaip ji 
> rieda :)
> As ir gi per tv girdejau kaip kazkoks profesorius is VGTU aiskino ta pati 
> kaip anksciau pasisakiusieji.
> Cia mano pamastymai, gal kas kitaip mano ?
> 
> 
> 
> "Pi." <juobar@googlomailas.com> wrote in message 
> news:jm0kcd$orl$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>>> Benzina ekonomini perjungdamas anksciau, varikli ir kitu eismo dalyviu
>>> nervus - perjungdamas veliau.
>>>
>> vel priklausomai nuo to kaip vaziuoji. masinoj yra mirksiukas kuris rodo 
>> kada ijungt koki begi.. jei vaziuoji pensininko rezimu, tai jis liepia 
>> labai anksti sujungti begius. ale tik paduok gazo.. tai liepia jungt atgal 
>> viska arba rodo, kad jau jungt 5 ar 6, o tik gazo spust ir jau nebeliepia 
>> jungt. suprask, kad taip vaziuojant bus ekonimiskiau, nei 6 begiu ant 
>> 50km/h 
> 
>