Tema: Re: pavarų perjunginėjimas
Autorius: simutis
Data: 2012-04-10 08:46:00
"Vaidas"  wrote in message news:jm0h3r$kt3$1@trimpas.omnitel.net... 

> Turiu du durnus klausimus: mokykloje arba neišmokė arba spėjau pamiršti. 
> Mašinos tipas nesvarbu, man labiau teoriškai domina. Googlas irgi 
> šiandien nedraugas.
> Taigi, kaip ekonomiškiausia (tiek benzino suvartojimo prasme, tiek 
> mašinos negadinimo) perjunginėti pavaras? Ar geriau perjungti kuo 
> anksčiau, kai dar variklis nors ir nespringdamas, bet sunkiau suka ar 
> geriau vėliau, kai jau variklis sukasi be jokių sunkumų?

Tai kuo anksciau kai jau nebespringsta gal?

> Begooglindamas radau į temą pasakymą, kad ekonomiškiau riedant nuo kalno 
> atleisti akceleratorių nei įjungti laisvą pavarą. Deja atsakymo kodėl ir 
> neradau. Gal galite pateikti?

Ant laisvu variklis naudoja kura, vaziuojant ant begio sukasi nuo ratu, kuro nereik.

> Taipogi nesuprantu kaip tai atlikti - jei 
> važiuoji ant 90kmph ir atleidi akceleratorių - iš karto lėtėji, o aš to 
>nenoriu (nes pvz. tolumoje nematau jokių kliūčių ir noriu toliau 
> važiuoti ant ~90kmph). Ar čia turi galvoje: jei riedi nuo kalno ir 
> tolumoje matai, kad reiks sustoti (pvz. šviesoforas), tai ir atleidi 
> akceleratorių, o ne "muši" laisvą.

Tai koks ten kalnas, jei kokiu 5 begiu vaziuodamas 90 leteji?