Tema: Re: pavaru perjunginejimas
Autorius: Renookas
Data: 2012-04-10 10:40:20
o kompas rodo 0,0 ltr tai siaip nes skaiciuoti nemoka vaizuojant, isjungus i
laisva, mikruskes kazkuri dalis pradeda veikti ir pradeda rodyti tuos 0,4-08
ltr.

"upskaskykas"  parašė naujienų news:jm0mt2$rtd$1@trimpas.omnitel.net...

kas gali man paaiskinti kaip gali neimti kuro kai riedi ant begio nuo kalno
?

Mano supratimu yra taip: uzkuri masina, ji dirba ant laisvu kai nespaudi
gazo tai taip paciai ji rieda ant begio naudodama tiek kuro kiek ant laisvu
ir dar stabdo masina, nes ant laisvu laiko apie 1 rpm, o kai riedi ant begio
ji turi laikyti apie tarkim 2 rpm, tai tas skirtumas stabdo masina.

Norint riedeti ant begio, kad nejimtu kuro isjunk degima, pamatysi kaip ji
rieda :)
As ir gi per tv girdejau kaip kazkoks profesorius is VGTU aiskino ta pati
kaip anksciau pasisakiusieji.
Cia mano pamastymai, gal kas kitaip mano ?