Tema: Re: pavarų perjunginėjimas
Autorius: Doxlas
Data: 2012-04-11 11:17:47
Mūsų ir važiavimo scenarijai gerokai skiriasi matyt. Jei kur miesto centre
nuo šviesoforo iki šviesoforo važinėt, tai galiu patikėt kad įmanoma važiuot
įsukant variklį iki 2500 aps. Mano atveju, kad pravažiuot 5 sankryžas per
žalią bangą, reikia važiuot arba 80 km/h arba kartu su troleibusais ~ 40
km/h. Todėl po pirmos raudonos ir startuoju "kuo greičiau" - kad sekančias
sankryžas pravažiuot per žalią, o ne stovėt ir tuščiai kurą degint.