Tema: Re: O Politics.
Autorius: RaR
Data: 2016-12-21 15:26:32
Tai parama ir skirta tam, kad ją "įsisąvintų". Tie visi struktūriniai
fondai atskirų regionų atsilikimui mažinti buvo pasmerkti tokiam
"įsisavinimui", dėl jų didele dalimi turime ir dabartinę pasitikėjimo ES
krizę. Bet buvo ir naudingai išleistų pinigų - energetinės jungtys, ką
kiekvienas pajautė savo kišene (teigiama reikšme), visokie valymo
įrengimai, didieji transporto projektai, tame tarpe ir aplinkkeliai. Juk
infrastruktūra - tai būtent ir yra tai, kam valdžia turi leisti mokesčių
mokėtojų pinigus, o ne pati imtis verslo. O jeigu labai reikia
atsiperkamumo - galima tų objektų teikiamas paslaugas ir apmokestinti
vartotojams...

Mano nuomone, tų pinigų kuo daugiau turėjo būti skirti būtent tokiems
dideliems paneuropiniams infrastruktūros objektams, o kuo mažiau palikti
vietinėms valdžioms skirstyti.