Tema: Re: O Politics.
Autorius: RaR
Data: 2016-12-13 20:17:09
Taigi hitlerinė Vokietija iš pradžių užėmė Klaipėdos kraštą, o po to ir
likusią Lietuvą. SSSR iš pradžių užkariavo Lietuvą be Klaipėdos krašto,
nes tuo metu bičiuliavosi su Trečiuoju Reichu, užėmusiu Klaipėdos
kraštą, o pakartotinai okupavo jau su Klaipėdos kraštu. Iš pradžių žlugo
Trečiasis Reichas ir visi Hitlerio žemių aneksavimai ir užkariavimai
buvo pripažinti neteisėtais. Po to žlugo ir kita imperija - SSSR, o
Lietuva atgavo nepriklausomybę dabartinės teritorijos ribose, ko irgi
niekas nekvescionuoja. Kaip tau nedaeina tokie elementarūs dalykai?
Išmėžk pagaliau tą mėšlą iš savo galvos, o tai jau njūsai nuo jo smirdi.