Tema: Re: O Politics.
Autorius: Gintas
Data: 2016-12-16 12:08:49
Tai ir pasmerk save, kaip Lietuvos pilieti, uz savo ivykdyta karine operacija pries klaipediskius.

Pakaks kad nors cia visai savo kalte ispazinsi :) Va, RaR vis mykia, vis galvoja, kad nieko blogo nepadare :) O tamsta? Blogai pasielgeme tais 1923m neteisetai isivarze su ginklais i svetima teritorija?

Rasai: cit " Taigi kas buvo tas buvo. Ne dėl to, kad tai būtų nemalonu ar ką, bet tai tiesiog netikslinga, nepraktiška, neprotinga"
Tai ko tiek daug saukianciu apie tremimus i Sibira?