Tema: Re: O Politics.
Autorius: Audrys
Data: 2016-12-14 10:54:52
nemalk visko I kruva. klaipedos krasta vokieciai ne uzgrobe, o gavo. paprase
ir gavo. galejo gi lietuva ir neduot, bet dave ir priesintis nepagalvojo.
nes atsisere karininkai matyt ir I apkasus nebetilpo.

"RaR"  wrote in message news:o2qoud$udf$1@trimpas.omnitel.net...

Tai tu manai, kad 1938-1943 m visos Hitlerio pasisavintos teritorijos
turėtų priklausyti Vokietijai? Fašistas nedamuštas.