Tema: Re: O Politics.
Autorius: Gintas
Data: 2016-12-21 12:24:20
Del aktualiu ir nebeaktualiu problemu: kazkodel , progai pasitaikius vis rypaujama, del kazkada vykdytu lietuviu tremimu. Ar si tema, tamstos nuomone, aktuali, kad netgi grupse ji  daznai nuskamba?

Lietuvos biudzetas-vis dar deficitinis, tad nepasakok pasaku apie investinius projektus, kurie nesa didesni pelna, nei kainuoja prisiimtos paskolos administravimas. Deficitinis biudzetas paprastai reiskia, kad skola dar  dideja, nes gyvenam ne pagal tiek, kiek uzdirbam