Tema: Re: O Politics.
Autorius: Gintas
Data: 2016-12-15 15:12:34
Na, vadinasi, zinom, ka reiskia su ginklu  ryztingai (!) plesti savo valstybes teritorijas :)

na , tai ir kiek ten tu lietuviu, atmetus klaipėdiskius, kurie jautėsi kitokie nei lietuviai Kaune, anot tamstos nuorodos?

26 proc belieka lietuviu? O 40 proc vokieciu buvo pasiulyta susirinkt manatkes ir maut i Vokietija? O klaipediskiams, kuriems anot Konvencijos buvo įsipareigota suteikt autonomija, atsiusta valdzia is Kauno?

Cia viskas tvarkoje, tavo poziuriu?