Tema: Re: O Politics.
Autorius: Gintas
Data: 2016-12-13 15:54:13
Klaipėdos krasta PATYS vokieciams atidaveme ir KLaipėdos Konvencijos sutarties salys-signatares tam nepriestaravo !!!!!!!!!!

Nieko nenoriu atiduot ar kvestionuot. Noriu zinot, kokiu teisiniu pagrindu valdome Klaipėdos krasta, kuri atidavėme Vokietijai! Uzkariavome? Isloseme? Nupirkome? Ismaineme i ka nors?

Problema tokia-as noriu zinot tiesa, tegu ir karcia, o tamsta sneki tai, ka tau liepia