Tema: Re: O Politics.
Autorius: Gintas
Data: 2016-12-12 19:30:33
o faktai stai kokie:
 Lietuva pasiunte savo karius i svetima teritorija, idan jie ten apsimete sukileliais uzimtu NIEKADA Lietuvai nepriklausiusia teritorija. Lietuviai ten isikure. Ir veliau visus pastate pries fakta, tad buvo pasirasyta konvencija. Konvecijoje buvo numatyta salyga-Klaipedos krastui suteikti autonomija. Sutarti ratifikavo Lietuvos seimas. Autonomijos iki siol ner. Faktais gristos isvados:

1. Patys uzgrobeme karinės operacijos budu svetima teritorija
2. Nesilaikome tarptautines sutarties, kuria esame ratifikave

Negi neuztenka elementaraus suvokimo, kad tai ivertinti? Vadiname tai iprasta praktika? Lietuva tai padare, vadinasi tai jai iprasta praktika?