Tema: Re: O Politics.
Autorius: Audrys
Data: 2016-12-16 13:34:09
o rusija smerki visa ar taip pat selektyviai kaip save?

"Trolis"  wrote in message news:o30ftk$a57$1@trimpas.omnitel.net...

2016-12-16 12:09, Gintas rašė:
> Tai ir pasmerk save, kaip Lietuvos pilieti, uz savo ivykdyta karine
> operacija pries klaipediskius.

Aš save smerkiu tik už tuos veiksmus, už kuriuos aš esu atsakingas.
Nematau kodėl turėčiau save smerkti už tai, net jeigu tą operaciją būtų
mano brolis įvykdęs.

> Pakaks kad nors cia visai savo kalte ispazinsi :) Va, RaR vis mykia, vis
> galvoja, kad nieko blogo nepadare :) O tamsta? Blogai pasielgeme tais
> 1923m neteisetai isivarze su ginklais i svetima teritorija?

Savo kaltę? Na ir ką aš padariau? Ar aš kažką okupavau? Ar aš tą valdžią
rinkau? Nematau, kodėl turėčiau save smerkti dėl to, kaip ir nematau
kodėl šiandieniniai vokiečiai turėtų save smerkti dėl nacistinės
vokietijos darbelių. Ne jie tai darė, ne jie tai įtakojo.

> Rasai: cit " Taigi kas buvo tas buvo. Ne dėl to, kad tai būtų nemalonu ar
> ką, bet tai tiesiog netikslinga, nepraktiška, neprotinga"
> Tai ko tiek daug saukianciu apie tremimus i Sibira?

O ką - netrėmė? Trėmė. Ar neskauda jiems dėl to? Na gal ir skauda. Taigi
tai yra istorija. Istorijos slėpti ar klastoti nereikia. Aš prieš tai
buvau, kad ir skulptūras nuo žaliojo tilto nuimtų. Istorija -kad ir
kokia skaudi ar nemaloni bebūtų - yra mūsų istorija, ją dera žinoti,
išsiaiškinti priežastis ir iš klaidų pasimokyti bei nekartoti šiandien.

Sibiro klausimas yra labai svarbūs ir tikrai nereikia jo pamiršti, nes
būtent jis suformavo lietuvius tokiais, kokie mes esame.

Pvz aš tiek Klaipėdos, tiek sibiro įvykiams šiandieniniame kontekste
nesuteikiu politinio atspalvio. Tu- suteiki. Tas yra blogai ir
iškraipoma, neobjektyvu. Šiandieniams Rusijos poelgiams nesuteikti
politinio atspalvio neįmanoma.

Žiūrėk - šiandieniniai įvykiai vyksta šiandieninėje politinėje šviesoje.

O tu stengiesi prieš šimtą metų įvykusius įvykius pateikti šių dienų
politinėje šviesoje ir kontekste, kad yra visiškai neteisinga. Juos
reikia pateikti būtent to laikmečio politiniame kontekste.