Tema: Re: O Politics.
Autorius: Gintas
Data: 2016-12-12 22:00:14
Tai ar Lietuva vykdo savo pasirasytos Klaipėdos konvencijos sutarties punkta? Jis skambejo taip:

2 konvencijos str. nustatė, jog Klaipėdos kraštas Lietuvos valstybėje bus atskiras autonominis vienetas, turintis įstatymų leidybos, administracinę, juridinę bei finansinę autonomiją.

P.S Prie ko cia vokieciai, kuriu Klaipėdoje senai nebera?