Tema: Re: O Politics.
Autorius: Trolis
Data: 2016-12-12 19:10:13
2016-12-12 18:10, Gintas rašė:
> Tai jau taip-save smerkti, kad ginkluoti, gudzia  nakti , esant zmoniu aukoms, uzgrobėme niekada Lietuvai nepriklausiusia svetima teritorija yra absurdas.
> O va kitus karius smerkti, kurie nieko nenusove, rinkimuose buvo pastebėti-zenkliai ir zenkliai lengviau. Ka mes sekmingai ir darome:) Grazu?

Aš tai nesmerkiu. Kvaila apie tai net galvoti. Tai buvo visai kitokie
laikai, tokia praktika buvo įprasta, be to viskas vyko po I pasaulinio
karo o jis kilo... dėl kolonijų! Pats kolonijų principas jau nemažai
sako apie tai, kad pasaulis viską matė visai kitokiomis spalvomis nei
šiandien.

Man išvis tai keistas klausimas, kai svarstoma apie vieną iš daugelio
epizodų, kurie pasitaikė visose šalyse, skirtingais tarpsniais.
Teritorinių ar kitų pretenzijų tam kraštui nereiškia niekas jau labai
seniai, jokių ginčų nėra. Per pastaruosius šimtą metų išnyko daug
didesnės ir svarbesnės imperijos bei dinastijos, susikūrė visiškai
naujos valstybės.

Jeigu Lietuvą čia lyginame su Krymu, tai kalibras absoliučiai
neteisingas, absoliučiai visi fragmentai skiriasi, tai... tiek siog
kvaila. Na bet mes žinom, kad žmogelis tiesiog trollina ir tiek.

Kaip taisyklė yra ta, jeigu kyla kažkokių klausimų, tai vadovaujiesi
teise ir sprendi viską teisiniu keliu. Visas pasaulis pripažįsta, kad
Krymas yra Ukrainos teritorija, neteisėtai valdoma Rusijos.