Tema: Re: O Politics.
Autorius: Gintas
Data: 2016-12-13 14:14:23
Tau gi aiskiai sakoma, kad nuo 1939 m. kovo 22 d -Klaipėdos krastas priklausė vokieciams. Isikerti?  Vadinasi 1944-1945m Lietuva galejo buti okupuota kaip Lietuva, o Vokietijos Memelio krastas-kaip Vokietijos. Tad SSRS okupavo (uzkariavo, ateme, uzgrobe, gavo kaip karo laimėjima) Vokietijos Memelio  krastą,  o ne Lietuvos. Isikerti?
Jeigu manome, kad Lietuva atėme is Rusijos jos okupuota Vokietijos krasta, vadinasi mes valdome draugu vokieciu krasta, kurie ruskiai buvo is jų atėme.

Is chuligano iškaulijome dviratį, kurį jis ATĖMĖ is mūsu gelbėt atėjusio  draugo ir laimingi važinėjames, nes dviratis DABAR MŪSŲ!
Myliu Lietuva!