Tema: Re: apie milicijos budejima
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-01-02 14:00:48
http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=393282

48.2 punktas

"ManXP"  wrote in message news:jds5vh$6sd$1@trimpas.omnitel.net...

Man atrodo KET daug ko nera, ka Regitroj gali pripaisyt kaip klaida. Pats
esu islaikes is pirmo karto, tai teiginiu pagirst negaliu, bet atsimenu
instruktorius iaskino, kad pvz isedus i auto, reikia bent jau pavauizduot,
kad reguliuoji veidrodzius/sedyne pagal save, nes kitaip ponas
egzaminuotojas pazymes klaida. Ir pan dalykai. Kieki tame tiesos, paciam
isitikint neteko :)

"Signalizacija"  wrote in message news:jds462$44m$1@trimpas.omnitel.net...

A ka KET apie tai sako? yra kur nors tie tavo skaiciai parodyti?