Tema: Re: apie milicijos budejima
Autorius: Azalijaus tevas
Data: 2011-12-28 22:58:24
zinai, taip ir gaunasi.... aisku skamba kvailai
bet 173 punkte vistiek yra irasas "...Pries ivaziuodamas i gelezinkelio 
pervaza, vairuotojas visais atvejais privalo isitikinti, kad prie 
gelezinkelio pervazos nera artejancios begines transporto priemones..." ir 
"...baltas mirksintis signalas, naudojamas gelezinkelio pervazose, leidzia 
eisma isitikinus, kad prie gelezinkelio pervazos nearteja begine transporto 
priemone..."

sutinku, kad nera apibrezta kaip ta "isitikinima" parodyti. gal vienam 
reikia sustoti ir dairytis 5 min, o kitam suletint uztenka...



"Gintas" <netikrass@adresas.lt> wrote in message 
news:jdfenc$n3q$1@trimpas.omnitel.net...
> Tai atsakymo nebus? Klausk neklauses taves :))))))
> O i tavo klausima-vistiek reiktu vadpovautis prioritetais. Nes budetojas, 
> atsistojes tarp begiu, gali mojuoti tau, kad tu vaziuotum. Ir mojuoti tau 
> is tolo, dar net neatsidurus ties STOP zenklu. O tu? Privaziuosi prie 
> STOP, sustosi ir tarsi tik tada, pamates budetojo signala, pradesi 
> vaziuoti? Ir visi taip tau is paskos-Signalizacija, Glebas, Ramunas 
> (nepiktai) O budetojas vis mosuoja ir mosuoja. O jus paeiliui  sustojat 
> prie Stop zenklo, nekreipdami demesio, i tai , kad pervaza tuscia. o 
> budetojas vis mosuoja, kad vaziuotumete?  Taip? (turi jau du klausimus)
>
>
> "Azalijaus tevas" <tewas_nemegstuspamo_@darbininkas.lt> wrote in message 
> news:op.v67id8w46ghf2za$alijus@trimpas.omnitel.net...
> mano atsakymas i tavo suformuluota klausima butu kaip sakoma "i vienus 
> vartus", tad as geriau dar karta paklausiu.
> O kodel tu nori nepaisyti "Stop" zenklo reikalavimo? tavo knygutes 
> skyrelyje "XIX. VAZIAVIMAS PER GELEZINKELIU PERVAZAS" _nera_ nurodymo 
> vadovautis sviesoforu, jei jis veikia, o zenklais, jei gelezinkelio 
> pervazos sviesoforas neveikia. Yra nurodymas "...vairuotojas privalo 
> vadovautis kelio zenklais, zenklinimu, uztvaro padetimi, sviesoforu ir 
> gelezinkelio pervazos budetoju (reguliuotoju) signalais...".
>
>
> On Wed, 28 Dec 2011 17:29:01 +0200, Gintas <netikrass@adresas.lt> wrote:
>
>> O dabar ar jau gali grizti prie pateikto klausimo ir i ji atsakyt?  Kaip 
>> vaikysteje:  vaikuciai perskaitykite knygos skyreli "XIX. VAZIAVIMAS PER 
>> GELEZINKELIU PERVAZAS"  ir atsakykite i klausima:
>>
>> kokiu atveju, vaziuodamas per gelezinkelio pervazas,  vairuotojas privalo 
>> sustoti pries "Stop" linija, kelio zenkla "Stop", sviesofora, pakeliamaji 
>> uztvara, o jeigu ju nera - ne arciau kaip 10 m atstumu nuo pirmojo begio? 
>> Atminkite, sis knygos skyrius nagrineja butent  vaziavima per 
>> gelezinkelio pervazas.
>>
>>
>
>>
>>
>> "Azalijaus tevas" <tewas_nemegstuspamo_@darbininkas.lt> wrote in message 
>> news:op.v67ggp1z6ghf2za$alijus@trimpas.omnitel.net...
>> 175 punktas nurodo kur turi sustoti, kai duodi kelia artejanciai beginei 
>> transporto priemonei ir kai vaziuoti per pervaza draudziama.
>>
>> Kai per sankriza vaziuoti leidziama taikomas "STOP" zenklo aprasymas.
>>
>> "...204 punktas
>>Vaziuoti nesustojus draudziama
>>
>> Draudziama vaziuoti nesustojus pries "Stop" linija, o jeigu jos nera - 
>> pries kertamos vaziuojamosios dalies krasta. Vairuotojas privalo duoti 
>> kelia transporto priemonems, vaziuojancioms kertamu keliu, o esant 843 
>> lentelei "Pagrindinio kelio kryptis" - vaziuojancioms pagrindiniu keliu. 
>> Jeigu zenklas pastatytas pries gelezinkelio pervaza arba karantino posta, 
>> vairuotojas privalo sustoti pries "Stop" linija, o jeigu jos nera - pries 
>> zenkla..."
>>
>> As darau isvada, kad veikiantis gelezinkelio pervazos sviesoforas neturi 
>> pirmenybes pries "Stop" zenkla, nes gelezinkelis yra pagrindinis kelias 
>> automobilinio kelio atzvilgiu.
>>
>> ir dar skyriuje "Vaziavimas per gelezinkeliu pervazas" nera tokio punkto, 
>> kaip skyriuje "Vaziavimas per sankryzas" "...172. Kai eismas 
>> reguliuojamas sviesoforu, vairuotojas privalo vadovautis sviesoforo 
>> signalais, kad ir kokie butu vaziavimo pirmenybe nurodantys kelio 
>> zenklai. Jeigu sviesoforas isjungtas arba ijungtas geltonas mirksintis jo 
>> signalas, vairuotojas turi vadovautis kelio zenklais...".
>>
>>
>> On Wed, 28 Dec 2011 16:42:19 +0200, Gintas <netikrass@adresas.lt> wrote:
>>
>>> Taigi "atvejaus" salygos apibreztos:)
>>>
>>> Perskaityk  175 KET punkta ir uzduok sau klausima:
>>>  kokiu atveju vairuotojas privalo sustoti pries stop linija?
>>>  Desningas atsakymas:  duodamas kelia artejanciai beginei transporto 
>>> priemonei IR kai vaziuoti per gelezinkelio pervaza draudziama.   O gal 
>>> pateiksi kitoki atsakyma?
>>>
>>> Veiksmu seka: pirma zinai kokiu atveju turi sustoti ir tik tada seka 
>>> logiskas klausimas-kur sustoti. KET 175 punkte ta seka islaikoma: 
>>> paaiskinama kokiu atveju reikia sustoji, toliau aiskina kur sustoti, o 
>>> paskui jau nurodo, kaip elgtis pradedant vaziuoti.
>>>
>>>
>>> "Azalijaus tevas" <tewas_nemegstuspamo_@darbininkas.lt> wrote in message 
>>> news:op.v669xvk16ghf2za$alijus@trimpas.omnitel.net...
>>> pritariu. pries gelezinkelio pervazas (karantino postus) pastatytas 
>>> zenklas "STOP" igyja papildomu... eee... "ipatybiu", kuriu jis neturi 
>>> paprastuose sankryzuose, kur veikiantis sviesoforas turi pries ji 
>>> virsuma.
>>>
>>> "...175. Duodamas kelia artejanciai beginei transporto priemonei, taip 
>>> pat tuo atveju, kai vaziuoti per gelezinkelio pervaza draudziama, 
>>> vairuotojas privalo sustoti pries "Stop" linija, kelio zenkla "Stop", 
>>> sviesofora, pakeliamaji uztvara, o jeigu ju nera - ne arciau kaip 10 m 
>>> atstumu nuo pirmojo begio. Pries pradedamas vaziuoti vairuotojas privalo 
>>> isitikinti, kad prie gelezinkelio pervazos nearteja begine transporto 
>>> priemone..."
>>>
>>> o siame punkte nurodyta kur turi sustoti ir stoveti, kol pravaziuos 
>>> begine tranporto priemone arba vaziuoti per pervaza bus leidziama.
>>>
>>>
>>>
>>> On Wed, 28 Dec 2011 14:34:13 +0200, Signalizacija 
>>> <signalizacija.master@gmail.com> wrote:
>>>
>>>> Jeigu zenklas pastatytas pries gelezinkelio pervaza arba karantino 
>>>> posta,
>>>> vairuotojas privalo sustoti pries "Stop" linija, o jeigu jos nera - 
>>>> pries
>>>> zenkla
>>>>
>>>>
>>>> perskaityk atidziai atidziai
>>>>
>>>> "Gintas" <netikrass@adresas.lt> wrote in message
>>>> news:jdf284$3qt$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Tai  senai  ir irodineju, kad netgi konfuzo  nera, kai aiskinama, kad
>>>>> pervaza, tai ne sankryza.
>>>>>
>>>>> "Linas Petkevičius" <linas@NONONOglservices.lt> wrote in message
>>>>> news:jdf1qk$32f$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Seip tai gaunasi, kad net punktas su sankryzomis ne prie ko. Eismas 
>>>>>> per
>>>>>> pervaza nedraudziamas (ka rodo baltas sviesoforo signalas) - zenklas
>>>>>> negalioja. Amen.
>>>>>>
>>>>>> "Gintas"  wrote in message news:jdf1nc$2sq$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>
>>>>>> 175. Duodamas kelią artėjančiai bėginei transporto priemonei, taip 
>>>>>> pat
>>>>>> tuo
>>>>>> atveju, kai važiuoti per geležinkelio pervažą draudžiama, vairuotojas
>>>>>> privalo sustoti prieš "Stop" liniją, kelio ženklą "Stop", šviesoforą,
>>>>>> pakeliamąjį užtvarą, o jeigu jų nėra - ne arčiau kaip 10 m atstumu 
>>>>>> nuo
>>>>>> pirmojo bėgio. Prieš pradėdamas važiuoti vairuotojas privalo 
>>>>>> įsitikinti,
>>>>>> kad
>>>>>> prie geležinkelio pervažos neartėja bėginė transporto priemonė.
>>>>>>
>>>>>> "taip pat TUO ATVEJU, kai važiuoti per geležinkelio pervažą
>>>>>> draudžiama"-tai
>>>>>> gal ir ta perskaityk?  (jeigu atvejis isskirtas, deretu suprasti, kad
>>>>>> kitais
>>>>>> atvejais nereikia sustoti)    Siaip patarčiau labai tos savo maikes
>>>>>> neplesyti, nes gali buti kad esi  neteisus :)
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message
>>>>>> news:jdf1e2$2f7$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> Imeciau tau punkta aisku kaip diena. Nesuprantu ko tu ten neiskaitai
>>>>>>>
>>>>>>> "Gintas" <netikrass@adresas.lt> wrote in message
>>>>>>> news:jdf1bn$2c7$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> Na, ziuresim, ko tie tavo zodziai verti :)  Neissizadesi paskui 
>>>>>>>> savo
>>>>>>>> isitikinimu?
>>>>>>>>
>>>>>>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message
>>>>>>>> news:jdeo1d$im0$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> Nenormalu, nes teises reikejo issilaikyt o ne nusipirkt.  Tada 
>>>>>>>>> durnu
>>>>>>>>> klausimu nbekiltu. Dar galetum ir pradet mokytis skiatyt, aiskiai
>>>>>>>>> juodu
>>>>>>>>> ant
>>>>>>>>> balto viskas parasyta ir imesta sicia
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> "Gintas" <netikrass@adresas.lt> wrote in message
>>>>>>>>> news:jdefff$4se$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>> Nenormalu, kai viskas labai aisku KET reikalavimuose, o nuomones
>>>>>>>>>> visiskai
>>>>>>>>>> skirtingos :)  Kazkurie klystam. Laukiam valdisko isaiskinimo. 
>>>>>>>>>> Kol
>>>>>>>>>> kas
>>>>>>>>>> totalizatorius 2:2
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> "Glebas" <uramun@gmail.com> wrote in message
>>>>>>>>>> news:jdecq1$t0$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>> Na aš manau, kad net jei geležinkelio pervažos šviesoforas rodo
>>>>>>>>>>> leidžiantį
>>>>>>>>>>> važiuoti signalą, sustoti prie "Stop" ženklo reikia.
>>>>>>>>>>> Linas ir Gintas mano, kad jei geležinkelio pervažos šviesoforas 
>>>>>>>>>>> rodo
>>>>>>>>>>> leidžiantį signalą, prie "Stop" ženklo stoti nereikia, remiantis 
>>>>>>>>>>> KET
>>>>>>>>>>> 210
>>>>>>>>>>> punktu.
>>>>>>>>>>> Todėl ir paklausiau, kad gauti aiškų atsakymą kaip gi 
>>>>>>>>>>> traktuojama
>>>>>>>>>>> tokia
>>>>>>>>>>> situacija.
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in 
>>>>>>>>>>> message
>>>>>>>>>>> news:jdec0p$vkf$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>> skaiciau. tik va nesupratau ko ten klaust kai ir taip viskasa 
>>>>>>>>>>>> labai
>>>>>>>>>>>> aisku
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>