Tema: Re: apie milicijos budejima
Autorius: Gintas
Data: 2011-12-28 18:05:01
Tai atsakymo nebus? Klausk neklauses taves :))))))
O i tavo klausima-vistiek reiktu vadpovautis prioritetais. Nes budetojas, atsistojes tarp begiu, gali mojuoti tau, kad tu vaziuotum. Ir mojuoti tau is tolo, dar net neatsidurus ties STOP zenklu. O tu? Privaziuosi prie STOP, sustosi ir tarsi tik tada, pamates budetojo signala, pradesi vaziuoti? Ir visi taip tau is paskos-Signalizačija, Glebas, Ramunas (nepiktai) O budetojas vis mosuoja ir mosuoja. O jus paeiliui  sustojat  prie Stop zenklo, nekreipdami demesio, i tai , kad pervaza tusčia. o budetojas vis mosuoja, kad vaziuotumete?  Taip? (turi jau du klausimus) 


"Azalijaus tėvas" <tewas_nemegstuspamo_@darbininkas.lt> wrote in message news:op.v67id8w46ghf2za$alijus@trimpas.omnitel.net...
mano atsakymas į tavo suformuluotą klausimą būtų kaip sakoma "į vienus vartus", tad aš geriau dar kartą paklausiu.
O kodėl tu nori nepaisyti "Stop" ženklo reikalavimo? tavo knygutės skyrelyje "XIX. VAŽIAVIMAS PER GELEŽINKELIŲ PERVAŽAS" _nėra_ nurodymo vadovautis šviesoforu, jei jis veikia, o ženklais, jei geležinkelio pervažos šviesoforas neveikia. Yra nurodymas "...vairuotojas privalo vadovautis kelio ženklais, ženklinimu, užtvaro padėtimi, šviesoforų ir geležinkelio pervažos budėtojų (reguliuotojų) signalais...".


On Wed, 28 Dec 2011 17:29:01 +0200, Gintas <netikrass@adresas.lt> wrote:

> O dabar ar jau gali grizti prie pateikto klausimo ir i ji atsakyt?  Kaip vaikysteje:  vaikučiai perskaitykite knygos skyreli "XIX. VAŽIAVIMAS PER GELEŽINKELIŲ PERVAŽAS"  ir atsakykite i klausima:
>
> kokiu atveju, vaziuodamas per gelezinkelio pervazas,  vairuotojas privalo sustoti prieš „Stop“ liniją, kelio ženklą „Stop“, šviesoforą, pakeliamąjį užtvarą, o jeigu jų nėra – ne arčiau kaip 10 m atstumu nuo pirmojo bėgio? Atminkite, sis knygos skyrius nagrineja butent  vaziavima per gelezinkelio pervazas.
>
>

>
>
> "Azalijaus tėvas" <tewas_nemegstuspamo_@darbininkas.lt> wrote in message news:op.v67ggp1z6ghf2za$alijus@trimpas.omnitel.net...
> 175 punktas nurodo kur turi sustoti, kai duodi kelią artėjančiai bėginei transporto priemonei ir kai važiuoti per pervažą draudžiamą.
>
> Kai per sankrižą važiuoti leidžiama taikomas "STOP" ženklo aprašymas.
>
> "...204 punktas
>Važiuoti nesustojus draudžiama
>
> Draudžiama važiuoti nesustojus prieš „Stop“ liniją, o jeigu jos nėra – prieš kertamos važiuojamosios dalies kraštą. Vairuotojas privalo duoti kelią transporto priemonėms, važiuojančioms kertamu keliu, o esant 843 lentelei „Pagrindinio kelio kryptis“ – važiuojančioms pagrindiniu keliu. Jeigu ženklas pastatytas prieš geležinkelio pervažą arba karantino postą, vairuotojas privalo sustoti prieš „Stop“ liniją, o jeigu jos nėra – prieš ženklą..."
>
> Aš darau išvada, kad veikiantis geležinkelio pervažos šviesoforas neturi pirmenybės prieš "Stop" ženklą, nes geležinkelis yra pagrindinis kelias automobilinio kelio atžvilgiu.
>
> ir dar skyriuje "Važiavimas per geležinkelių pervažas" nėra tokio punkto, kaip skyriuje "Važiavimas per sankryžas" "...172. Kai eismas reguliuojamas šviesoforu, vairuotojas privalo vadovautis šviesoforo signalais, kad ir kokie būtų važiavimo pirmenybę nurodantys kelio ženklai. Jeigu šviesoforas išjungtas arba įjungtas geltonas mirksintis jo signalas, vairuotojas turi vadovautis kelio ženklais...".
>
>
> On Wed, 28 Dec 2011 16:42:19 +0200, Gintas <netikrass@adresas.lt> wrote:
>
>> Taigi "atvejaus" salygos apibreztos:)
>>
>> Perskaityk  175 KET punkta ir uzduok sau klausima:
>>  kokiu atveju vairuotojas privalo sustoti pries stop linija?
>>  Desningas atsakymas:  duodamas kelia artejančiai beginei transporto priemonei IR kai vaziuoti per gelezinkelio pervaza draudziama.   O gal pateiksi kitoki atsakyma?
>>
>> Veiksmu seka: pirma zinai kokiu atveju turi sustoti ir tik tada seka logiskas klausimas-kur sustoti. KET 175 punkte ta seka islaikoma: paaiskinama kokiu atveju reikia sustoji, toliau aiskina kur sustoti, o paskui jau nurodo, kaip elgtis pradedant vaziuoti.
>>
>>
>> "Azalijaus tėvas" <tewas_nemegstuspamo_@darbininkas.lt> wrote in message news:op.v669xvk16ghf2za$alijus@trimpas.omnitel.net...
>> pritariu. prieš geležinkelio pervažas (karantino postus) pastatytas ženklas "STOP" įgyją papildomų... eee... "įpatybių", kurių jis neturi paprastuose sankryžuose, kur veikiantis šviesoforas turi prieš jį viršumą.
>>
>> "...175. Duodamas kelią artėjančiai bėginei transporto priemonei, taip pat tuo atveju, kai važiuoti per geležinkelio pervažą draudžiama, vairuotojas privalo sustoti prieš „Stop“ liniją, kelio ženklą „Stop“, šviesoforą, pakeliamąjį užtvarą, o jeigu jų nėra – ne arčiau kaip 10 m atstumu nuo pirmojo bėgio. Prieš pradėdamas važiuoti vairuotojas privalo įsitikinti, kad prie geležinkelio pervažos neartėja bėginė transporto priemonė..."
>>
>> o šiame punkte nurodytą kur turi sustoti ir stovėti, kol pravažiuos bėginė tranporto priemonė arba važiuoti per pervažą bus leidžiama.
>>
>>
>>
>> On Wed, 28 Dec 2011 14:34:13 +0200, Signalizacija <signalizacija.master@gmail.com> wrote:
>>
>>> Jeigu zenklas pastatytas pries gelezinkelio pervaza arba karantino posta,
>>> vairuotojas privalo sustoti pries "Stop" linija, o jeigu jos nera - pries
>>> zenkla
>>>
>>>
>>> perskaityk atidziai atidziai
>>>
>>> "Gintas" <netikrass@adresas.lt> wrote in message
>>> news:jdf284$3qt$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Tai  senai  ir irodineju, kad netgi konfuzo  nera, kai aiskinama, kad
>>>> pervaza, tai ne sankryza.
>>>>
>>>> "Linas Petkevièius" <linas@NONONOglservices.lt> wrote in message
>>>> news:jdf1qk$32f$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Seip tai gaunasi, kad net punktas su sankryzomis ne prie ko. Eismas per
>>>>> pervaza nedraudziamas (ka rodo baltas sviesoforo signalas) - zenklas
>>>>> negalioja. Amen.
>>>>>
>>>>> "Gintas"  wrote in message news:jdf1nc$2sq$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>
>>>>> 175. Duodamas kelià artëjanèiai bëginei transporto priemonei, taip pat
>>>>> tuo
>>>>> atveju, kai vaþiuoti per geleþinkelio pervaþà draudþiama, vairuotojas
>>>>> privalo sustoti prieð „Stop“ linijà, kelio þenklà „Stop“, ðviesoforà,
>>>>> pakeliamàjá uþtvarà, o jeigu jø nëra – ne arèiau kaip 10 m atstumu nuo
>>>>> pirmojo bëgio. Prieð pradëdamas vaþiuoti vairuotojas privalo ásitikinti,
>>>>> kad
>>>>> prie geleþinkelio pervaþos neartëja bëginë transporto priemonë.
>>>>>
>>>>> "taip pat TUO ATVEJU, kai vaþiuoti per geleþinkelio pervaþà
>>>>> draudþiama"-tai
>>>>> gal ir ta perskaityk?  (jeigu atvejis isskirtas, deretu suprasti, kad
>>>>> kitais
>>>>> atvejais nereikia sustoti)    Siaip patarèiau labai tos savo maikes
>>>>> neplesyti, nes gali buti kad esi  neteisus :)
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message
>>>>> news:jdf1e2$2f7$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Imeciau tau punkta aisku kaip diena. Nesuprantu ko tu ten neiskaitai
>>>>>>
>>>>>> "Gintas" <netikrass@adresas.lt> wrote in message
>>>>>> news:jdf1bn$2c7$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> Na, ziuresim, ko tie tavo zodziai verti :)  Neissizadesi paskui savo
>>>>>>> isitikinimu?
>>>>>>>
>>>>>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message
>>>>>>> news:jdeo1d$im0$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> Nenormalu, nes teises reikejo issilaikyt o ne nusipirkt.  Tada durnu
>>>>>>>> klausimu nbekiltu. Dar galetum ir pradet mokytis skiatyt, aiskiai
>>>>>>>> juodu
>>>>>>>> ant
>>>>>>>> balto viskas parasyta ir imesta sicia
>>>>>>>>
>>>>>>>> "Gintas" <netikrass@adresas.lt> wrote in message
>>>>>>>> news:jdefff$4se$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> Nenormalu, kai viskas labai aisku KET reikalavimuose, o nuomones
>>>>>>>>> visiskai
>>>>>>>>> skirtingos :)  Kazkurie klystam. Laukiam valdisko isaiskinimo. Kol
>>>>>>>>> kas
>>>>>>>>> totalizatorius 2:2
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> "Glebas" <uramun@gmail.com> wrote in message
>>>>>>>>> news:jdecq1$t0$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>> Na að manau, kad net jei geleþinkelio pervaþos ðviesoforas rodo
>>>>>>>>>> leidþiantá
>>>>>>>>>> vaþiuoti signalà, sustoti prie "Stop" þenklo reikia.
>>>>>>>>>> Linas ir Gintas mano, kad jei geleþinkelio pervaþos ðviesoforas rodo
>>>>>>>>>> leidþiantá signalà, prie "Stop" þenklo stoti nereikia, remiantis KET
>>>>>>>>>> 210
>>>>>>>>>> punktu.
>>>>>>>>>> Todël ir paklausiau, kad gauti aiðkø atsakymà kaip gi traktuojama
>>>>>>>>>> tokia
>>>>>>>>>> situacija.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message
>>>>>>>>>> news:jdec0p$vkf$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>> skaiciau. tik va nesupratau ko ten klaust kai ir taip viskasa labai
>>>>>>>>>>> aisku
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>