Tema: Re: apie milicijos budejima
Autorius: Gintas
Data: 2011-12-28 14:23:08
175. Duodamas kelią artėjančiai bėginei transporto priemonei, taip pat tuo atveju, kai važiuoti per geležinkelio pervažą draudžiama, vairuotojas privalo sustoti prieš „Stop“ liniją, kelio ženklą „Stop“, šviesoforą, pakeliamąjį užtvarą, o jeigu jų nėra – ne arčiau kaip 10 m atstumu nuo pirmojo bėgio. Prieš pradėdamas važiuoti vairuotojas privalo įsitikinti, kad prie geležinkelio pervažos neartėja bėginė transporto priemonė.

"taip pat TUO ATVEJU, kai važiuoti per geležinkelio pervažą draudžiama"-tai gal ir ta perskaityk?  (jeigu atvejis isskirtas, deretu suprasti, kad kitais atvejais nereikia sustoti)    Siaip patarčiau labai tos savo maikes neplesyti, nes gali buti kad esi  neteisus :)