Tema: Re: apie milicijos budejima
Autorius: Gintas
Data: 2011-12-27 11:03:49
jeigu yra irenginys, skirtas persijungiančia savo lempu spalva nurodyti-galima vaziuoti ar ne, as manau, kad  jisai vadinasi sviesaforas. Jis ne kaledine eglute, skirta papuosti sankryzai su gelezinkelio begiais. Klystu?

KET  irgi naudoja naudoja "sviesaforo" pavadinima siam irenginiui:

173. Įvažiuodamas į geležinkelio pervažą ir važiuodamas per ją, vairuotojas privalo vadovautis kelio ženklais, ženklinimu, užtvaro padėtimi, šviesoforų ir geležinkelio pervažos budėtojų (reguliuotojų) signalais.

Nu ir?  Zenklo ar sviesaforo nurodymo pirmenybe?  Ar vistik tai priklauso nuo menulio padeties?