Tema: Re: apie milicijos budejima
Autorius: Gintas
Data: 2011-12-29 13:45:41
Nesusireiksmink ir nemanyk, kad budetojas matydamas atlekanti traukini,  mojuos tau, kad mol greičiau lysk po juo :)  O jei jo nebus, o degs raudona-tai pagal KET175  privalesi sustoti pries Stop zenkla. Kas netinka aiskinime ?


"Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message news:jdhe28$tcn$1@trimpas.omnitel.net...
> Taip iseitu :)
> Kaip ir negalima vaziuot net jei diedas su raudona kepka moja o sviesoforas 
> raudonas :)
> Net jei ir taip niekur neparasyta, kad sviesoforas turi prioritete pries 
> zenklus, skirtingai nuo sankryzu
> 
> 
> "Linas Petkevičius" <linas@NONONOglservices.lt> wrote in message 
> news:jdh74c$iv7$1@trimpas.omnitel.net...
>> T.y. tavo nuomone kelio zenklas svarbiau uz uztvara? Ir jei kelio zenklas 
>> vaziuoti leidzia, tai dzin, kad slagbaumas nuleistas?
>>
>> "Signalizacija"  wrote in message news:jdh6kk$i3m$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> na kaip ir aiskiai eilute surasyta. As ne arabas tai skaitaiu i skaires i
>> desine ir is virsaus i apacia
>>
>> "Linas Petkevičius" <linas@NONONOglservices.lt> wrote in message
>> news:jdh64g$hat$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Ir kuria tvarka tavo nuomone?
>>>
>>> "Signalizacija"  wrote in message 
>>> news:jdh5l0$gfp$1@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>> Beje
>>> 173. Ivaziuodamas i gelezinkelio pervaza ir vaziuodamas per ja, 
>>> vairuotojas
>>> privalo vadovautis kelio zenklais, zenklinimu, uztvaro padetimi, 
>>> sviesoforu
>>> ir gelezinkelio pervazos budetoju (reguliuotoju) signalais. Pries
>>> ivaziuodamas i gelezinkelio pervaza, vairuotojas visais atvejais privalo
>>> isitikinti, kad prie gelezinkelio pervazos nera artejancios begines
>>> transporto priemones.
>>>
>>> labai aiskiai parasyta ktvarka kuo reikia vadovautis.
>>>
>>> "Gintas" <netikrass@adresas.lt> wrote in message
>>> news:jdfenc$n3q$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Tai atsakymo nebus? Klausk neklauses taves :))))))
>>>> O i tavo klausima-vistiek reiktu vadpovautis prioritetais. Nes 
>>>> budetojas, atsistojes tarp begiu, gali mojuoti tau, kad tu vaziuotum. Ir 
>>>> mojuoti tau is tolo, dar net neatsidurus ties STOP zenklu. O tu? 
>>>> Privaziuosi prie STOP, sustosi ir tarsi tik tada, pamates budetojo 
>>>> signala, pradesi vaziuoti? Ir visi taip tau is paskos-Signalizacija, 
>>>> Glebas, Ramunas (nepiktai) O budetojas vis mosuoja ir mosuoja. O jus 
>>>> paeiliui  sustojat prie Stop zenklo, nekreipdami demesio, i tai , kad 
>>>> pervaza tuscia. o budetojas vis mosuoja, kad vaziuotumete?  Taip? (turi 
>>>> jau du klausimus)
>>>>
>>>>
>>>> "Azalijaus tevas" <tewas_nemegstuspamo_@darbininkas.lt> wrote in message 
>>>> news:op.v67id8w46ghf2za$alijus@trimpas.omnitel.net...
>>>> mano atsakymas i tavo suformuluota klausima butu kaip sakoma "i vienus 
>>>> vartus", tad as geriau dar karta paklausiu.
>>>> O kodel tu nori nepaisyti "Stop" zenklo reikalavimo? tavo knygutes 
>>>> skyrelyje "XIX. VAZIAVIMAS PER GELEZINKELIU PERVAZAS" _nera_ nurodymo 
>>>> vadovautis sviesoforu, jei jis veikia, o zenklais, jei gelezinkelio 
>>>> pervazos sviesoforas neveikia. Yra nurodymas "...vairuotojas privalo 
>>>> vadovautis kelio zenklais, zenklinimu, uztvaro padetimi, sviesoforu ir 
>>>> gelezinkelio pervazos budetoju (reguliuotoju) signalais...".
>>>>
>>>>
>>>> On Wed, 28 Dec 2011 17:29:01 +0200, Gintas <netikrass@adresas.lt> wrote:
>>>>
>>>>> O dabar ar jau gali grizti prie pateikto klausimo ir i ji atsakyt? 
>>>>> Kaip vaikysteje:  vaikuciai perskaitykite knygos skyreli "XIX. 
>>>>> VAZIAVIMAS PER GELEZINKELIU PERVAZAS"  ir atsakykite i klausima:
>>>>>
>>>>> kokiu atveju, vaziuodamas per gelezinkelio pervazas,  vairuotojas 
>>>>> privalo sustoti pries "Stop" linija, kelio zenkla "Stop", sviesofora, 
>>>>> pakeliamaji uztvara, o jeigu ju nera - ne arciau kaip 10 m atstumu nuo 
>>>>> pirmojo begio? Atminkite, sis knygos skyrius nagrineja butent 
>>>>> vaziavima per gelezinkelio pervazas.
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>> "Azalijaus tevas" <tewas_nemegstuspamo_@darbininkas.lt> wrote in 
>>>>> message news:op.v67ggp1z6ghf2za$alijus@trimpas.omnitel.net...
>>>>> 175 punktas nurodo kur turi sustoti, kai duodi kelia artejanciai 
>>>>> beginei transporto priemonei ir kai vaziuoti per pervaza draudziama.
>>>>>
>>>>> Kai per sankriza vaziuoti leidziama taikomas "STOP" zenklo aprasymas.
>>>>>
>>>>> "...204 punktas
>>>>>Vaziuoti nesustojus draudziama
>>>>>
>>>>> Draudziama vaziuoti nesustojus pries "Stop" linija, o jeigu jos nera - 
>>>>> pries kertamos vaziuojamosios dalies krasta. Vairuotojas privalo duoti 
>>>>> kelia transporto priemonems, vaziuojancioms kertamu keliu, o esant 843 
>>>>> lentelei "Pagrindinio kelio kryptis" - vaziuojancioms pagrindiniu 
>>>>> keliu. Jeigu zenklas pastatytas pries gelezinkelio pervaza arba 
>>>>> karantino posta, vairuotojas privalo sustoti pries "Stop" linija, o 
>>>>> jeigu jos nera - pries zenkla..."
>>>>>
>>>>> As darau isvada, kad veikiantis gelezinkelio pervazos sviesoforas 
>>>>> neturi pirmenybes pries "Stop" zenkla, nes gelezinkelis yra pagrindinis 
>>>>> kelias automobilinio kelio atzvilgiu.
>>>>>
>>>>> ir dar skyriuje "Vaziavimas per gelezinkeliu pervazas" nera tokio 
>>>>> punkto, kaip skyriuje "Vaziavimas per sankryzas" "...172. Kai eismas 
>>>>> reguliuojamas sviesoforu, vairuotojas privalo vadovautis sviesoforo 
>>>>> signalais, kad ir kokie butu vaziavimo pirmenybe nurodantys kelio 
>>>>> zenklai. Jeigu sviesoforas isjungtas arba ijungtas geltonas mirksintis 
>>>>> jo signalas, vairuotojas turi vadovautis kelio zenklais...".
>>>>>
>>>>>
>>>>> On Wed, 28 Dec 2011 16:42:19 +0200, Gintas <netikrass@adresas.lt> 
>>>>> wrote:
>>>>>
>>>>>> Taigi "atvejaus" salygos apibreztos:)
>>>>>>
>>>>>> Perskaityk  175 KET punkta ir uzduok sau klausima:
>>>>>>  kokiu atveju vairuotojas privalo sustoti pries stop linija?
>>>>>>  Desningas atsakymas:  duodamas kelia artejanciai beginei transporto 
>>>>>> priemonei IR kai vaziuoti per gelezinkelio pervaza draudziama.   O gal 
>>>>>> pateiksi kitoki atsakyma?
>>>>>>
>>>>>> Veiksmu seka: pirma zinai kokiu atveju turi sustoti ir tik tada seka 
>>>>>> logiskas klausimas-kur sustoti. KET 175 punkte ta seka islaikoma: 
>>>>>> paaiskinama kokiu atveju reikia sustoji, toliau aiskina kur sustoti, o 
>>>>>> paskui jau nurodo, kaip elgtis pradedant vaziuoti.
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> "Azalijaus tevas" <tewas_nemegstuspamo_@darbininkas.lt> wrote in 
>>>>>> message news:op.v669xvk16ghf2za$alijus@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> pritariu. pries gelezinkelio pervazas (karantino postus) pastatytas 
>>>>>> zenklas "STOP" igyja papildomu... eee... "ipatybiu", kuriu jis neturi 
>>>>>> paprastuose sankryzuose, kur veikiantis sviesoforas turi pries ji 
>>>>>> virsuma.
>>>>>>
>>>>>> "...175. Duodamas kelia artejanciai beginei transporto priemonei, taip 
>>>>>> pat tuo atveju, kai vaziuoti per gelezinkelio pervaza draudziama, 
>>>>>> vairuotojas privalo sustoti pries "Stop" linija, kelio zenkla "Stop", 
>>>>>> sviesofora, pakeliamaji uztvara, o jeigu ju nera - ne arciau kaip 10 m 
>>>>>> atstumu nuo pirmojo begio. Pries pradedamas vaziuoti vairuotojas 
>>>>>> privalo isitikinti, kad prie gelezinkelio pervazos nearteja begine 
>>>>>> transporto priemone..."
>>>>>>
>>>>>> o siame punkte nurodyta kur turi sustoti ir stoveti, kol pravaziuos 
>>>>>> begine tranporto priemone arba vaziuoti per pervaza bus leidziama.
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> On Wed, 28 Dec 2011 14:34:13 +0200, Signalizacija 
>>>>>> <signalizacija.master@gmail.com> wrote:
>>>>>>
>>>>>>> Jeigu zenklas pastatytas pries gelezinkelio pervaza arba karantino 
>>>>>>> posta,
>>>>>>> vairuotojas privalo sustoti pries "Stop" linija, o jeigu jos nera - 
>>>>>>> pries
>>>>>>> zenkla
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> perskaityk atidziai atidziai
>>>>>>>
>>>>>>> "Gintas" <netikrass@adresas.lt> wrote in message
>>>>>>> news:jdf284$3qt$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> Tai  senai  ir irodineju, kad netgi konfuzo  nera, kai aiskinama, 
>>>>>>>> kad
>>>>>>>> pervaza, tai ne sankryza.
>>>>>>>>
>>>>>>>> "Linas Petkevieius" <linas@NONONOglservices.lt> wrote in message
>>>>>>>> news:jdf1qk$32f$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> Seip tai gaunasi, kad net punktas su sankryzomis ne prie ko. Eismas 
>>>>>>>>> per
>>>>>>>>> pervaza nedraudziamas (ka rodo baltas sviesoforo signalas) - 
>>>>>>>>> zenklas
>>>>>>>>> negalioja. Amen.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> "Gintas"  wrote in message news:jdf1nc$2sq$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> 175. Duodamas kelia artejaneiai beginei transporto priemonei, taip 
>>>>>>>>> pat
>>>>>>>>> tuo
>>>>>>>>> atveju, kai va?iuoti per gele?inkelio perva?a draud?iama, 
>>>>>>>>> vairuotojas
>>>>>>>>> privalo sustoti prie? "Stop" linija, kelio ?enkla "Stop", 
>>>>>>>>> ?viesofora,
>>>>>>>>> pakeliamaja u?tvara, o jeigu jo nera - ne areiau kaip 10 m atstumu 
>>>>>>>>> nuo
>>>>>>>>> pirmojo begio. Prie? pradedamas va?iuoti vairuotojas privalo 
>>>>>>>>> asitikinti,
>>>>>>>>> kad
>>>>>>>>> prie gele?inkelio perva?os nearteja begine transporto priemone.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> "taip pat TUO ATVEJU, kai va?iuoti per gele?inkelio perva?a
>>>>>>>>> draud?iama"-tai
>>>>>>>>> gal ir ta perskaityk?  (jeigu atvejis isskirtas, deretu suprasti, 
>>>>>>>>> kad
>>>>>>>>> kitais
>>>>>>>>> atvejais nereikia sustoti)    Siaip patareiau labai tos savo maikes
>>>>>>>>> neplesyti, nes gali buti kad esi  neteisus :)
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message
>>>>>>>>> news:jdf1e2$2f7$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>> Imeciau tau punkta aisku kaip diena. Nesuprantu ko tu ten 
>>>>>>>>>> neiskaitai
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> "Gintas" <netikrass@adresas.lt> wrote in message
>>>>>>>>>> news:jdf1bn$2c7$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>> Na, ziuresim, ko tie tavo zodziai verti :)  Neissizadesi paskui 
>>>>>>>>>>> savo
>>>>>>>>>>> isitikinimu?
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message
>>>>>>>>>>> news:jdeo1d$im0$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>> Nenormalu, nes teises reikejo issilaikyt o ne nusipirkt.  Tada 
>>>>>>>>>>>> durnu
>>>>>>>>>>>> klausimu nbekiltu. Dar galetum ir pradet mokytis skiatyt, 
>>>>>>>>>>>> aiskiai
>>>>>>>>>>>> juodu
>>>>>>>>>>>> ant
>>>>>>>>>>>> balto viskas parasyta ir imesta sicia
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> "Gintas" <netikrass@adresas.lt> wrote in message
>>>>>>>>>>>> news:jdefff$4se$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>> Nenormalu, kai viskas labai aisku KET reikalavimuose, o 
>>>>>>>>>>>>> nuomones
>>>>>>>>>>>>> visiskai
>>>>>>>>>>>>> skirtingos :)  Kazkurie klystam. Laukiam valdisko isaiskinimo. 
>>>>>>>>>>>>> Kol
>>>>>>>>>>>>> kas
>>>>>>>>>>>>> totalizatorius 2:2
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>> "Glebas" <uramun@gmail.com> wrote in message
>>>>>>>>>>>>> news:jdecq1$t0$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>>> Na a? manau, kad net jei gele?inkelio perva?os ?viesoforas 
>>>>>>>>>>>>>> rodo
>>>>>>>>>>>>>> leid?ianta
>>>>>>>>>>>>>> va?iuoti signala, sustoti prie "Stop" ?enklo reikia.
>>>>>>>>>>>>>> Linas ir Gintas mano, kad jei gele?inkelio perva?os 
>>>>>>>>>>>>>> ?viesoforas rodo
>>>>>>>>>>>>>> leid?ianta signala, prie "Stop" ?enklo stoti nereikia, 
>>>>>>>>>>>>>> remiantis KET
>>>>>>>>>>>>>> 210
>>>>>>>>>>>>>> punktu.
>>>>>>>>>>>>>> Todel ir paklausiau, kad gauti ai?ko atsakyma kaip gi 
>>>>>>>>>>>>>> traktuojama
>>>>>>>>>>>>>> tokia
>>>>>>>>>>>>>> situacija.
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in 
>>>>>>>>>>>>>> message
>>>>>>>>>>>>>> news:jdec0p$vkf$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>>>> skaiciau. tik va nesupratau ko ten klaust kai ir taip viskasa 
>>>>>>>>>>>>>>> labai
>>>>>>>>>>>>>>> aisku
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>
>> 
> 
>