Tema: Re: apie milicijos budejima
Autorius: Gintas
Data: 2011-12-26 15:59:22
Jei reguliuotojas stovi viduryje sankryzos ir rodo TAU leidzianti vaziuoti signala, o sviesaforas rodo draudzianti, tai kaip suprantu is tavo mastysenos, tu nevaziuosi, nes sviesaforas stoves arčiau taves per keliolika  metru nei dede reguliuotojas? :)

Nederejo tau tos baudos moket! Siaip dedziu miličininku  reikejo paklausti-kieno zenklais tau reiktu vadovautis privaziavus prie sankryzos, jei  stovintis zenklas rodyti vienaip, sviesaforas kitaip, o reguliuotojs su lazdele ant begiu dar kitaip?