Tema: Re: apie milicijos budejima
Autorius: Gintas
Data: 2011-12-29 21:43:47
Gera pavyzdi Petkevičius nurode, jeigu jau, anot taves, isitikinimas tolygus butinam sustojimui:

"Prieš pradėdamas važiuoti, prieš persirikiuodamas ir kitaip keisdamas 
važiavimo kryptį, vairuotojas privalo įsitikinti, kad tai daryti saugu, ir 
duoti kelią (nekliudyti) kitiems eismo dalyviams."

Galetum papasakoti kaip tai isivaizduoji?




"Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message news:jdi5pg$1uh$1@trimpas.omnitel.net...
> Reikia ir sustot ir isitikint.
> Viskas KET'e parasyta
> 
> "Gintas" <netikrass@adresas.lt> wrote in message 
> news:jdhjqt$5nd$1@trimpas.omnitel.net...
>> Siaip diskusija uzvire-visada reikia sustoti pries STOP zenkla, esanti 
>> pries pervaza,   ar nevisada. Nejo kalba, atr  butina isitikinti  arteja 
>> taukinys ar ne.  Jauti skirtuma?
>>
>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message 
>> news:jdh1jc$bah$1@trimpas.omnitel.net...
>>>A siaip zinai linkiu dazniau pavazinet per pervazas nesustojus, Gal kada
>>> sviesoforas bus nesuveikes ir greitasis traukinys nespes sustabdyt,
>>>
>>> "Gintas" <netikrass@adresas.lt> wrote in message
>>> news:jdgl35$o7$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Taigi  lietuviskas sakinys:
>>>> " Duodamas kelia artejanciai beginei transporto priemonei, taip pat tuo
>>>> atveju, kai vaziuoti per gelezinkelio pervaza draudziama, vairuotojas
>>>> privalo sustoti pries "Stop" linija, kelio zenkla "Stop", sviesofora,
>>>> pakeliamaji uztvara, o jeigu ju nera - ne arciau kaip 10 m atstumu nuo
>>>> pirmojo begio"
>>>>
>>>> Kam reikejo i punkta irasyti zodziu jungini " taip pat tuo atveju" ?
>>>> Zodeliai  "taip pat"-:nurodo, kad atveju, kai reikia sustot yra ne 
>>>> vienas.
>>>> Kokie jie? Nurodyta aiskiai: a) kai duodi kelia artejanciai beginei
>>>> transporto priemonei (logiska?) b) kai vaziuoti per sankryza draudziama
>>>> (pvz reguliuotojas rodo  vairuotojui stovet)   Sekanti sakinio dalis
>>>> nurodo, kur vairuotojas turi sustot.
>>>>
>>>> Jeigu sudetingai aiskinu-galite patys pabandyti viena "atveji" is 
>>>> sakinio
>>>> ismesti. Kas lieka:
>>>>
>>>> "Duodamas kelia artejanciai beginei transporto priemonei, vairuotojas
>>>> privalo sustoti pries "Stop" linija, kelio zenkla "Stop", sviesofora,
>>>> pakeliamaji uztvara, o jeigu ju nera - ne arciau kaip 10 m atstumu nuo
>>>> pirmojo begio."
>>>>
>>>> Sakinys liks logiskas ir tvarkingas. Artejant traukiniui -sustok, nes 
>>>> gali
>>>> pasitaikyti pervaza, kurioje  isvis nera jokiu zenklu, jokiu sviesaforu,
>>>> jokiu uztvaru. Taip?  Taciau reikia iterpti dar viena imanoma atveji.
>>>> Kodel? Ogi todel, kad  Ket punkte reikia numatyti, ka reiks daryti, jei
>>>> koks reguliuotojas ar sviesaforas uzdraus judet per pervaza, kai tuo 
>>>> tarpu
>>>> vairuotojui jokio traukinio artejimo dar net nesimatys!  Atstatome , 
>>>> taip
>>>> kaip yra KET siuo metu ir ziu-veikia visais gyvenimo atvejais:)
>>>>
>>>> "Duodamas kelia artejanciai beginei transporto priemonei, taip pat tuo
>>>> atveju, kai vaziuoti per gelezinkelio pervaza draudziama, vairuotojas
>>>> privalo sustoti pries "Stop" linija..................
>>>>
>>>>
>>>> Apie STOP zenkla:  nepamirskite kad toli grazu, ne visose pervazose yra
>>>> baltas sviesaforas. Jeigu yra tik raudonos,  neartejant traukiniui,
>>>> vairuotojas patikimai nezino-veikia sviesaforas ar ne. Traukinio gali ir
>>>> nesimatyt (pvz ribotas matomumas),  jei sviesaforas neveikiai, rizika
>>>> pakliuti po sisterna-didele.  Beda.  Koks sprendimas? Ogi -nurodyti, kad
>>>> siuo atveju (kai sviesaforas neveikia ar jo isvis nera) , vairuotojas
>>>> privalo visada sustoti pries Stop zenkla. Ismintinga ir logiska.  Jeigu
>>>> sviesaforas veikia-jis pranes apie artejanti traukini, jei neveikia-buk
>>>> dvigubai atsargus.
>>>>
>>>>
>>>> Daugiau nebesistengsiu. Gal kas atras ta teismo sprendima, jei toks
>>>> egzistuoja isviso. Amen :)
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> P.S Jei reguliuotojas, stovintis sankryzoje, svilps ir tau mojuos, kad
>>>> vaziuotum, o tau pries nosi bus pastatytas zenklas "eismas draudziamas".
>>>> Atstumas 50m, reguliuotoja tu iziuri ir suvoki, kad svilpia tau ir 
>>>> mojuoja
>>>> tau.  Vaziuosi?  Ar vykdysi zenklo reikalavima ir lauksi , kol ji 
>>>> nupjaus?
>>>> Apsispresk :)
>>>>
>>>>
>>>> "Rivo" <arubk1@gmail.com> wrote in message
>>>> news:jdg1o1$fe4$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Apie STOP zenkla:  Jeigu zenklas pastatytas pries gelezinkelio pervaza
>>>>> arba
>>>>> karantino posta, vairuotojas privalo sustoti pries "Stop" linija, o 
>>>>> jeigu
>>>>> jos nera - pries zenkla.
>>>>>
>>>>> Esminiai zodziai "pries gelezinkelio pervaza".  Sviesoforas stovi
>>>>> pervazoje.
>>>>> Zenklas tam ir skirtas, kad pervazoje niekas nestovetu.
>>>>> Baltas sviesoforo signalas leidzia kirsti pervaza, bet pries
>>>>> privaziuodamas
>>>>> sviesofora sutinki zenkla STOP.  Turi vykdyti jo reikalavima. Tas pats,
>>>>> kaip
>>>>> 50 metru pries sviesoforu reguliuojama sankryza pastacius zenkla 
>>>>> "eismas
>>>>> draudziamas". Kad ir zalias dega, o ne visiems galima iki sankryzos
>>>>> privaziuot.
>>>>>
>>>>>
>>>>> "Gintas"  wrote in message news:jdg07g$da0$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>
>>>>> Baltas leidzia, raudonas draudzia. Bandyt prisikabinti, kad vairuotojas
>>>>> neistikino, arteja traukinys ar ne,  kazin ar pavyktu. Vairuotojas 
>>>>> teigs,
>>>>> kad isitikino, baltas miksiukas miksejo, tad ir vaziavo. Juk tam, kad
>>>>> isitikinti, ar nearteja begine trasnporto priemone, prie plyname lauke
>>>>> stovincios pervazos, nebutina visiskai sustoti? Irodymas sios 
>>>>> galimybes,
>>>>> bauda rasanciam mentui,  traukinio juk ir nebuvo? Tad, ar blogai tas
>>>>> vairuotojas "isitikino"? Isvada-isitikino gerai, lemputes vaziuot 
>>>>> leido,
>>>>> tad
>>>>> ir vaziavo :) Ko pykt ant jo?
>>>>> O del to paties stovo....... . Sutik, reguliuotojas gali aplamai tarp
>>>>> begiu
>>>>> stovet, bet juk tada vistiek nesivadovausi zenklais, nors jie ir arciau
>>>>> taves?
>>>>>
>>>>>
>>>>> "Rivo" <arubk1@gmail.com> wrote in message
>>>>> news:jdft7t$9fs$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> "ramunas"  wrote in message news:jdcnm0$9n2$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>
>>>>>> buna gelezinkeliniai sviesoforai tik su 2 raudonom, arba buna 2 
>>>>>> raudonos
>>>>>> ir
>>>>>> per viduri-virsuje balta  ... tai ten kur as vaziavau buvo ir balta
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> 78.10. baltas mirksintis signalas, naudojamas gelezinkelio pervazose,
>>>>>> leidzia eisma isitikinus, kad prie gelezinkelio pervazos nearteja 
>>>>>> begine
>>>>>> transporto priemone;
>>>>>>
>>>>>> Taigi tam, kad tikrai isitikintum, ir yra pastatytas zenklas STOP.
>>>>>> Baltas
>>>>>> signalas tik parodo, kad sviesoforas veikiantis (nesugedes), atitinka
>>>>>> mirksinti geltona signala sankryzose. Beje, sankryzose pirmumo zenklai
>>>>>> kabinami ant to paties stovo butent todel, kad nekiltu nesusipratimu,
>>>>>> kurie
>>>>>> zenklai galioja, kurie ne.
>>>>>>
>>>>>
>>>
>>> 
> 
>