Tema: Re: apie milicijos budejima
Autorius: Signalizacija
Data: 2011-12-29 09:39:32
172. Kai eismas reguliuojamas sviesoforu, vairuotojas privalo vadovautis
sviesoforo signalais, kad ir kokie butu vaziavimo pirmenybe nurodantys kelio
zenklai. Jeigu sviesoforas isjungtas arba ijungtas geltonas mirksintis jo
signalas, vairuotojas turi vadovautis kelio zenklais.
Pasiziurek apie koki sviesofora sitas punktas kalba.Bus geda del visos
trydos