Tema: Re: apie milicijos budejima
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-12-29 18:55:33
Isitikint = sustoti?

"Signalizacija"  wrote in message news:jdi5r8$22a$1@trimpas.omnitel.net...

Na tau KET'as aiskiai sako isitikt. Tai ner bedos sustot ir paklibint galva

"Gintas" <netikrass@adresas.lt> wrote in message
news:jdhjt5$5r4$1@trimpas.omnitel.net...
> Nesusireiksmink ir nemanyk, kad budetojas matydamas atlekanti traukini, 
> mojuos tau, kad mol greičiau lysk po juo :)  O jei jo nebus, o degs 
> raudona-tai pagal KET175  privalesi sustoti pries Stop zenkla. Kas netinka 
> aiskinime ?
>
>
> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message 
> news:jdhe28$tcn$1@trimpas.omnitel.net...
>> Taip iseitu :)
>> Kaip ir negalima vaziuot net jei diedas su raudona kepka moja o 
>> sviesoforas
>> raudonas :)
>> Net jei ir taip niekur neparasyta, kad sviesoforas turi prioritete pries
>> zenklus, skirtingai nuo sankryzu
>>
>>
>> "Linas Petkevičius" <linas@NONONOglservices.lt> wrote in message
>> news:jdh74c$iv7$1@trimpas.omnitel.net...
>>> T.y. tavo nuomone kelio zenklas svarbiau uz uztvara? Ir jei kelio 
>>> zenklas
>>> vaziuoti leidzia, tai dzin, kad slagbaumas nuleistas?
>>>
>>> "Signalizacija"  wrote in message 
>>> news:jdh6kk$i3m$1@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>> na kaip ir aiskiai eilute surasyta. As ne arabas tai skaitaiu i skaires 
>>> i
>>> desine ir is virsaus i apacia
>>>
>>> "Linas Petkevičius" <linas@NONONOglservices.lt> wrote in message
>>> news:jdh64g$hat$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Ir kuria tvarka tavo nuomone?
>>>>
>>>> "Signalizacija"  wrote in message
>>>> news:jdh5l0$gfp$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>
>>>> Beje
>>>> 173. Ivaziuodamas i gelezinkelio pervaza ir vaziuodamas per ja,
>>>> vairuotojas
>>>> privalo vadovautis kelio zenklais, zenklinimu, uztvaro padetimi,
>>>> sviesoforu
>>>> ir gelezinkelio pervazos budetoju (reguliuotoju) signalais. Pries
>>>> ivaziuodamas i gelezinkelio pervaza, vairuotojas visais atvejais 
>>>> privalo
>>>> isitikinti, kad prie gelezinkelio pervazos nera artejancios begines
>>>> transporto priemones.
>>>>
>>>> labai aiskiai parasyta ktvarka kuo reikia vadovautis.
>>>>
>>>> "Gintas" <netikrass@adresas.lt> wrote in message
>>>> news:jdfenc$n3q$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Tai atsakymo nebus? Klausk neklauses taves :))))))
>>>>> O i tavo klausima-vistiek reiktu vadpovautis prioritetais. Nes
>>>>> budetojas, atsistojes tarp begiu, gali mojuoti tau, kad tu vaziuotum. 
>>>>> Ir
>>>>> mojuoti tau is tolo, dar net neatsidurus ties STOP zenklu. O tu?
>>>>> Privaziuosi prie STOP, sustosi ir tarsi tik tada, pamates budetojo
>>>>> signala, pradesi vaziuoti? Ir visi taip tau is paskos-Signalizacija,
>>>>> Glebas, Ramunas (nepiktai) O budetojas vis mosuoja ir mosuoja. O jus
>>>>> paeiliui  sustojat prie Stop zenklo, nekreipdami demesio, i tai , kad
>>>>> pervaza tuscia. o budetojas vis mosuoja, kad vaziuotumete?  Taip? 
>>>>> (turi
>>>>> jau du klausimus)
>>>>>
>>>>>
>>>>> "Azalijaus tevas" <tewas_nemegstuspamo_@darbininkas.lt> wrote in 
>>>>> message
>>>>> news:op.v67id8w46ghf2za$alijus@trimpas.omnitel.net...
>>>>> mano atsakymas i tavo suformuluota klausima butu kaip sakoma "i vienus
>>>>> vartus", tad as geriau dar karta paklausiu.
>>>>> O kodel tu nori nepaisyti "Stop" zenklo reikalavimo? tavo knygutes
>>>>> skyrelyje "XIX. VAZIAVIMAS PER GELEZINKELIU PERVAZAS" _nera_ nurodymo
>>>>> vadovautis sviesoforu, jei jis veikia, o zenklais, jei gelezinkelio
>>>>> pervazos sviesoforas neveikia. Yra nurodymas "...vairuotojas privalo
>>>>> vadovautis kelio zenklais, zenklinimu, uztvaro padetimi, sviesoforu ir
>>>>> gelezinkelio pervazos budetoju (reguliuotoju) signalais...".
>>>>>
>>>>>
>>>>> On Wed, 28 Dec 2011 17:29:01 +0200, Gintas <netikrass@adresas.lt> 
>>>>> wrote:
>>>>>
>>>>>> O dabar ar jau gali grizti prie pateikto klausimo ir i ji atsakyt?
>>>>>> Kaip vaikysteje:  vaikuciai perskaitykite knygos skyreli "XIX.
>>>>>> VAZIAVIMAS PER GELEZINKELIU PERVAZAS"  ir atsakykite i klausima:
>>>>>>
>>>>>> kokiu atveju, vaziuodamas per gelezinkelio pervazas,  vairuotojas
>>>>>> privalo sustoti pries "Stop" linija, kelio zenkla "Stop", sviesofora,
>>>>>> pakeliamaji uztvara, o jeigu ju nera - ne arciau kaip 10 m atstumu 
>>>>>> nuo
>>>>>> pirmojo begio? Atminkite, sis knygos skyrius nagrineja butent
>>>>>> vaziavima per gelezinkelio pervazas.
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> "Azalijaus tevas" <tewas_nemegstuspamo_@darbininkas.lt> wrote in
>>>>>> message news:op.v67ggp1z6ghf2za$alijus@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> 175 punktas nurodo kur turi sustoti, kai duodi kelia artejanciai
>>>>>> beginei transporto priemonei ir kai vaziuoti per pervaza draudziama.
>>>>>>
>>>>>> Kai per sankriza vaziuoti leidziama taikomas "STOP" zenklo aprasymas.
>>>>>>
>>>>>> "...204 punktas
>>>>>>Vaziuoti nesustojus draudziama
>>>>>>
>>>>>> Draudziama vaziuoti nesustojus pries "Stop" linija, o jeigu jos 
>>>>>> nera -
>>>>>> pries kertamos vaziuojamosios dalies krasta. Vairuotojas privalo 
>>>>>> duoti
>>>>>> kelia transporto priemonems, vaziuojancioms kertamu keliu, o esant 
>>>>>> 843
>>>>>> lentelei "Pagrindinio kelio kryptis" - vaziuojancioms pagrindiniu
>>>>>> keliu. Jeigu zenklas pastatytas pries gelezinkelio pervaza arba
>>>>>> karantino posta, vairuotojas privalo sustoti pries "Stop" linija, o
>>>>>> jeigu jos nera - pries zenkla..."
>>>>>>
>>>>>> As darau isvada, kad veikiantis gelezinkelio pervazos sviesoforas
>>>>>> neturi pirmenybes pries "Stop" zenkla, nes gelezinkelis yra 
>>>>>> pagrindinis
>>>>>> kelias automobilinio kelio atzvilgiu.
>>>>>>
>>>>>> ir dar skyriuje "Vaziavimas per gelezinkeliu pervazas" nera tokio
>>>>>> punkto, kaip skyriuje "Vaziavimas per sankryzas" "...172. Kai eismas
>>>>>> reguliuojamas sviesoforu, vairuotojas privalo vadovautis sviesoforo
>>>>>> signalais, kad ir kokie butu vaziavimo pirmenybe nurodantys kelio
>>>>>> zenklai. Jeigu sviesoforas isjungtas arba ijungtas geltonas 
>>>>>> mirksintis
>>>>>> jo signalas, vairuotojas turi vadovautis kelio zenklais...".
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> On Wed, 28 Dec 2011 16:42:19 +0200, Gintas <netikrass@adresas.lt>
>>>>>> wrote:
>>>>>>
>>>>>>> Taigi "atvejaus" salygos apibreztos:)
>>>>>>>
>>>>>>> Perskaityk  175 KET punkta ir uzduok sau klausima:
>>>>>>>  kokiu atveju vairuotojas privalo sustoti pries stop linija?
>>>>>>>  Desningas atsakymas:  duodamas kelia artejanciai beginei transporto
>>>>>>> priemonei IR kai vaziuoti per gelezinkelio pervaza draudziama.   O 
>>>>>>> gal
>>>>>>> pateiksi kitoki atsakyma?
>>>>>>>
>>>>>>> Veiksmu seka: pirma zinai kokiu atveju turi sustoti ir tik tada seka
>>>>>>> logiskas klausimas-kur sustoti. KET 175 punkte ta seka islaikoma:
>>>>>>> paaiskinama kokiu atveju reikia sustoji, toliau aiskina kur sustoti, 
>>>>>>> o
>>>>>>> paskui jau nurodo, kaip elgtis pradedant vaziuoti.
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> "Azalijaus tevas" <tewas_nemegstuspamo_@darbininkas.lt> wrote in
>>>>>>> message news:op.v669xvk16ghf2za$alijus@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> pritariu. pries gelezinkelio pervazas (karantino postus) pastatytas
>>>>>>> zenklas "STOP" igyja papildomu... eee... "ipatybiu", kuriu jis 
>>>>>>> neturi
>>>>>>> paprastuose sankryzuose, kur veikiantis sviesoforas turi pries ji
>>>>>>> virsuma.
>>>>>>>
>>>>>>> "...175. Duodamas kelia artejanciai beginei transporto priemonei, 
>>>>>>> taip
>>>>>>> pat tuo atveju, kai vaziuoti per gelezinkelio pervaza draudziama,
>>>>>>> vairuotojas privalo sustoti pries "Stop" linija, kelio zenkla 
>>>>>>> "Stop",
>>>>>>> sviesofora, pakeliamaji uztvara, o jeigu ju nera - ne arciau kaip 10 
>>>>>>> m
>>>>>>> atstumu nuo pirmojo begio. Pries pradedamas vaziuoti vairuotojas
>>>>>>> privalo isitikinti, kad prie gelezinkelio pervazos nearteja begine
>>>>>>> transporto priemone..."
>>>>>>>
>>>>>>> o siame punkte nurodyta kur turi sustoti ir stoveti, kol pravaziuos
>>>>>>> begine tranporto priemone arba vaziuoti per pervaza bus leidziama.
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> On Wed, 28 Dec 2011 14:34:13 +0200, Signalizacija
>>>>>>> <signalizacija.master@gmail.com> wrote:
>>>>>>>
>>>>>>>> Jeigu zenklas pastatytas pries gelezinkelio pervaza arba karantino
>>>>>>>> posta,
>>>>>>>> vairuotojas privalo sustoti pries "Stop" linija, o jeigu jos nera -
>>>>>>>> pries
>>>>>>>> zenkla
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> perskaityk atidziai atidziai
>>>>>>>>
>>>>>>>> "Gintas" <netikrass@adresas.lt> wrote in message
>>>>>>>> news:jdf284$3qt$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> Tai  senai  ir irodineju, kad netgi konfuzo  nera, kai aiskinama,
>>>>>>>>> kad
>>>>>>>>> pervaza, tai ne sankryza.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> "Linas Petkevieius" <linas@NONONOglservices.lt> wrote in message
>>>>>>>>> news:jdf1qk$32f$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>> Seip tai gaunasi, kad net punktas su sankryzomis ne prie ko. 
>>>>>>>>>> Eismas
>>>>>>>>>> per
>>>>>>>>>> pervaza nedraudziamas (ka rodo baltas sviesoforo signalas) -
>>>>>>>>>> zenklas
>>>>>>>>>> negalioja. Amen.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> "Gintas"  wrote in message 
>>>>>>>>>> news:jdf1nc$2sq$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> 175. Duodamas kelia artejaneiai beginei transporto priemonei, 
>>>>>>>>>> taip
>>>>>>>>>> pat
>>>>>>>>>> tuo
>>>>>>>>>> atveju, kai va?iuoti per gele?inkelio perva?a draud?iama,
>>>>>>>>>> vairuotojas
>>>>>>>>>> privalo sustoti prie? "Stop" linija, kelio ?enkla "Stop",
>>>>>>>>>> ?viesofora,
>>>>>>>>>> pakeliamaja u?tvara, o jeigu jo nera - ne areiau kaip 10 m 
>>>>>>>>>> atstumu
>>>>>>>>>> nuo
>>>>>>>>>> pirmojo begio. Prie? pradedamas va?iuoti vairuotojas privalo
>>>>>>>>>> asitikinti,
>>>>>>>>>> kad
>>>>>>>>>> prie gele?inkelio perva?os nearteja begine transporto priemone.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> "taip pat TUO ATVEJU, kai va?iuoti per gele?inkelio perva?a
>>>>>>>>>> draud?iama"-tai
>>>>>>>>>> gal ir ta perskaityk?  (jeigu atvejis isskirtas, deretu suprasti,
>>>>>>>>>> kad
>>>>>>>>>> kitais
>>>>>>>>>> atvejais nereikia sustoti)    Siaip patareiau labai tos savo 
>>>>>>>>>> maikes
>>>>>>>>>> neplesyti, nes gali buti kad esi  neteisus :)
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message
>>>>>>>>>> news:jdf1e2$2f7$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>> Imeciau tau punkta aisku kaip diena. Nesuprantu ko tu ten
>>>>>>>>>>> neiskaitai
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> "Gintas" <netikrass@adresas.lt> wrote in message
>>>>>>>>>>> news:jdf1bn$2c7$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>> Na, ziuresim, ko tie tavo zodziai verti :)  Neissizadesi paskui
>>>>>>>>>>>> savo
>>>>>>>>>>>> isitikinimu?
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in 
>>>>>>>>>>>> message
>>>>>>>>>>>> news:jdeo1d$im0$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>> Nenormalu, nes teises reikejo issilaikyt o ne nusipirkt.  Tada
>>>>>>>>>>>>> durnu
>>>>>>>>>>>>> klausimu nbekiltu. Dar galetum ir pradet mokytis skiatyt,
>>>>>>>>>>>>> aiskiai
>>>>>>>>>>>>> juodu
>>>>>>>>>>>>> ant
>>>>>>>>>>>>> balto viskas parasyta ir imesta sicia
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>> "Gintas" <netikrass@adresas.lt> wrote in message
>>>>>>>>>>>>> news:jdefff$4se$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>>> Nenormalu, kai viskas labai aisku KET reikalavimuose, o
>>>>>>>>>>>>>> nuomones
>>>>>>>>>>>>>> visiskai
>>>>>>>>>>>>>> skirtingos :)  Kazkurie klystam. Laukiam valdisko 
>>>>>>>>>>>>>> isaiskinimo.
>>>>>>>>>>>>>> Kol
>>>>>>>>>>>>>> kas
>>>>>>>>>>>>>> totalizatorius 2:2
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>> "Glebas" <uramun@gmail.com> wrote in message
>>>>>>>>>>>>>> news:jdecq1$t0$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>>>> Na a? manau, kad net jei gele?inkelio perva?os ?viesoforas
>>>>>>>>>>>>>>> rodo
>>>>>>>>>>>>>>> leid?ianta
>>>>>>>>>>>>>>> va?iuoti signala, sustoti prie "Stop" ?enklo reikia.
>>>>>>>>>>>>>>> Linas ir Gintas mano, kad jei gele?inkelio perva?os
>>>>>>>>>>>>>>> ?viesoforas rodo
>>>>>>>>>>>>>>> leid?ianta signala, prie "Stop" ?enklo stoti nereikia,
>>>>>>>>>>>>>>> remiantis KET
>>>>>>>>>>>>>>> 210
>>>>>>>>>>>>>>> punktu.
>>>>>>>>>>>>>>> Todel ir paklausiau, kad gauti ai?ko atsakyma kaip gi
>>>>>>>>>>>>>>> traktuojama
>>>>>>>>>>>>>>> tokia
>>>>>>>>>>>>>>> situacija.
>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in
>>>>>>>>>>>>>>> message
>>>>>>>>>>>>>>> news:jdec0p$vkf$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>>>>> skaiciau. tik va nesupratau ko ten klaust kai ir taip 
>>>>>>>>>>>>>>>> viskasa
>>>>>>>>>>>>>>>> labai
>>>>>>>>>>>>>>>> aisku
>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>
>>>
>>
>>