Tema: Re: apie milicijos budejima
Autorius: Gintas
Data: 2011-12-27 10:48:31
Tai  gal pradziai apsispresk, kuris tavo teiginys teisingas, nes jie vienas kitam priestarauja:

a) Uniformuoto dėdės su lazdele nurodymai visada bus viršesni už kelio ženklų
> ir šviesoforų nurodymus, tam jis ir yra uniformuotas dėdė

b)  ........ tas, kad dėdė mojuoja važiuoti, mano supratimu
> tikrai neatleidžia nuo pareigos sustoti prie "Stop" ženklo

Ziuriu, čia jau  darosi madinga  su savimi ginčytis. Klausimas antras-kurio,  zenklo (pastovaus)  ar sviesaforo nurodymo virsenybe? Primenu-atsakymas  neturetu priklausyti nuo oro ar menulio padeties vaziuojant per konkrečia sankryza, tad samprotauti  apie " reikia nagrinėti konkrečią situaciją" juokinga. KET ne tam rasomas, kad liktu galimybe svarstyt, ko ten tie dedes stovi ir ko jie ten kazkuom mojuoja.