Tema: Re: apie milicijos budejima
Autorius: Gintas
Data: 2011-12-28 09:49:27
Kazin, kuriame teisme čia reiktu ieskot  (jei tai imanoma) skirtos nuobaudos apskundimo, kalbant  apie mano mineta atveji prie Siauliu, Sutkunu gyvenvietes sankryzos? Anot legendos buvo gautas isaiskinimas apie prioritetus :) Tačiau kas ten isaiskino-negirdejau. Ivykis kokiu 3-4 metu senumo mazdaug.

P.S Pats prie kurios stovyklos jungiesi? Butu gerai, jei isdristu ir kiti aiskiai ir nedviprasmiskai pasakyt, kurios versijos laikosi. Vistik KET neturetu but suprantamos dviprasmiskai.
P.S.S O jei spravke pareiguno su parasu, sutik,  galetum ja  remtis sustabdytas, jeigu jinai tau paranki :)