Tema: Re: apie milicijos budejima
Autorius: Signalizacija
Data: 2011-12-29 19:04:09
Pagall KET taip

"Linas Petkevičius" <linas@NONONOglservices.lt> wrote in message 
news:jdi625$2b0$1@trimpas.omnitel.net...
> Isitikint = sustoti?
>
> "Signalizacija"  wrote in message news:jdi5r8$22a$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Na tau KET'as aiskiai sako isitikt. Tai ner bedos sustot ir paklibint 
> galva
>
> "Gintas" <netikrass@adresas.lt> wrote in message
> news:jdhjt5$5r4$1@trimpas.omnitel.net...
>> Nesusireiksmink ir nemanyk, kad budetojas matydamas atlekanti traukini, 
>> mojuos tau, kad mol greičiau lysk po juo :)  O jei jo nebus, o degs 
>> raudona-tai pagal KET175  privalesi sustoti pries Stop zenkla. Kas 
>> netinka aiskinime ?
>>
>>
>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message 
>> news:jdhe28$tcn$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Taip iseitu :)
>>> Kaip ir negalima vaziuot net jei diedas su raudona kepka moja o 
>>> sviesoforas
>>> raudonas :)
>>> Net jei ir taip niekur neparasyta, kad sviesoforas turi prioritete pries
>>> zenklus, skirtingai nuo sankryzu
>>>
>>>
>>> "Linas Petkevičius" <linas@NONONOglservices.lt> wrote in message
>>> news:jdh74c$iv7$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> T.y. tavo nuomone kelio zenklas svarbiau uz uztvara? Ir jei kelio 
>>>> zenklas
>>>> vaziuoti leidzia, tai dzin, kad slagbaumas nuleistas?
>>>>
>>>> "Signalizacija"  wrote in message 
>>>> news:jdh6kk$i3m$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>
>>>> na kaip ir aiskiai eilute surasyta. As ne arabas tai skaitaiu i skaires 
>>>> i
>>>> desine ir is virsaus i apacia
>>>>
>>>> "Linas Petkevičius" <linas@NONONOglservices.lt> wrote in message
>>>> news:jdh64g$hat$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Ir kuria tvarka tavo nuomone?
>>>>>
>>>>> "Signalizacija"  wrote in message
>>>>> news:jdh5l0$gfp$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>
>>>>> Beje
>>>>> 173. Ivaziuodamas i gelezinkelio pervaza ir vaziuodamas per ja,
>>>>> vairuotojas
>>>>> privalo vadovautis kelio zenklais, zenklinimu, uztvaro padetimi,
>>>>> sviesoforu
>>>>> ir gelezinkelio pervazos budetoju (reguliuotoju) signalais. Pries
>>>>> ivaziuodamas i gelezinkelio pervaza, vairuotojas visais atvejais 
>>>>> privalo
>>>>> isitikinti, kad prie gelezinkelio pervazos nera artejancios begines
>>>>> transporto priemones.
>>>>>
>>>>> labai aiskiai parasyta ktvarka kuo reikia vadovautis.
>>>>>
>>>>> "Gintas" <netikrass@adresas.lt> wrote in message
>>>>> news:jdfenc$n3q$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Tai atsakymo nebus? Klausk neklauses taves :))))))
>>>>>> O i tavo klausima-vistiek reiktu vadpovautis prioritetais. Nes
>>>>>> budetojas, atsistojes tarp begiu, gali mojuoti tau, kad tu vaziuotum. 
>>>>>> Ir
>>>>>> mojuoti tau is tolo, dar net neatsidurus ties STOP zenklu. O tu?
>>>>>> Privaziuosi prie STOP, sustosi ir tarsi tik tada, pamates budetojo
>>>>>> signala, pradesi vaziuoti? Ir visi taip tau is paskos-Signalizacija,
>>>>>> Glebas, Ramunas (nepiktai) O budetojas vis mosuoja ir mosuoja. O jus
>>>>>> paeiliui  sustojat prie Stop zenklo, nekreipdami demesio, i tai , kad
>>>>>> pervaza tuscia. o budetojas vis mosuoja, kad vaziuotumete?  Taip? 
>>>>>> (turi
>>>>>> jau du klausimus)
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> "Azalijaus tevas" <tewas_nemegstuspamo_@darbininkas.lt> wrote in 
>>>>>> message
>>>>>> news:op.v67id8w46ghf2za$alijus@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> mano atsakymas i tavo suformuluota klausima butu kaip sakoma "i 
>>>>>> vienus
>>>>>> vartus", tad as geriau dar karta paklausiu.
>>>>>> O kodel tu nori nepaisyti "Stop" zenklo reikalavimo? tavo knygutes
>>>>>> skyrelyje "XIX. VAZIAVIMAS PER GELEZINKELIU PERVAZAS" _nera_ nurodymo
>>>>>> vadovautis sviesoforu, jei jis veikia, o zenklais, jei gelezinkelio
>>>>>> pervazos sviesoforas neveikia. Yra nurodymas "...vairuotojas privalo
>>>>>> vadovautis kelio zenklais, zenklinimu, uztvaro padetimi, sviesoforu 
>>>>>> ir
>>>>>> gelezinkelio pervazos budetoju (reguliuotoju) signalais...".
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> On Wed, 28 Dec 2011 17:29:01 +0200, Gintas <netikrass@adresas.lt> 
>>>>>> wrote:
>>>>>>
>>>>>>> O dabar ar jau gali grizti prie pateikto klausimo ir i ji atsakyt?
>>>>>>> Kaip vaikysteje:  vaikuciai perskaitykite knygos skyreli "XIX.
>>>>>>> VAZIAVIMAS PER GELEZINKELIU PERVAZAS"  ir atsakykite i klausima:
>>>>>>>
>>>>>>> kokiu atveju, vaziuodamas per gelezinkelio pervazas,  vairuotojas
>>>>>>> privalo sustoti pries "Stop" linija, kelio zenkla "Stop", 
>>>>>>> sviesofora,
>>>>>>> pakeliamaji uztvara, o jeigu ju nera - ne arciau kaip 10 m atstumu 
>>>>>>> nuo
>>>>>>> pirmojo begio? Atminkite, sis knygos skyrius nagrineja butent
>>>>>>> vaziavima per gelezinkelio pervazas.
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> "Azalijaus tevas" <tewas_nemegstuspamo_@darbininkas.lt> wrote in
>>>>>>> message news:op.v67ggp1z6ghf2za$alijus@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> 175 punktas nurodo kur turi sustoti, kai duodi kelia artejanciai
>>>>>>> beginei transporto priemonei ir kai vaziuoti per pervaza draudziama.
>>>>>>>
>>>>>>> Kai per sankriza vaziuoti leidziama taikomas "STOP" zenklo 
>>>>>>> aprasymas.
>>>>>>>
>>>>>>> "...204 punktas
>>>>>>>Vaziuoti nesustojus draudziama
>>>>>>>
>>>>>>> Draudziama vaziuoti nesustojus pries "Stop" linija, o jeigu jos 
>>>>>>> nera -
>>>>>>> pries kertamos vaziuojamosios dalies krasta. Vairuotojas privalo 
>>>>>>> duoti
>>>>>>> kelia transporto priemonems, vaziuojancioms kertamu keliu, o esant 
>>>>>>> 843
>>>>>>> lentelei "Pagrindinio kelio kryptis" - vaziuojancioms pagrindiniu
>>>>>>> keliu. Jeigu zenklas pastatytas pries gelezinkelio pervaza arba
>>>>>>> karantino posta, vairuotojas privalo sustoti pries "Stop" linija, o
>>>>>>> jeigu jos nera - pries zenkla..."
>>>>>>>
>>>>>>> As darau isvada, kad veikiantis gelezinkelio pervazos sviesoforas
>>>>>>> neturi pirmenybes pries "Stop" zenkla, nes gelezinkelis yra 
>>>>>>> pagrindinis
>>>>>>> kelias automobilinio kelio atzvilgiu.
>>>>>>>
>>>>>>> ir dar skyriuje "Vaziavimas per gelezinkeliu pervazas" nera tokio
>>>>>>> punkto, kaip skyriuje "Vaziavimas per sankryzas" "...172. Kai eismas
>>>>>>> reguliuojamas sviesoforu, vairuotojas privalo vadovautis sviesoforo
>>>>>>> signalais, kad ir kokie butu vaziavimo pirmenybe nurodantys kelio
>>>>>>> zenklai. Jeigu sviesoforas isjungtas arba ijungtas geltonas 
>>>>>>> mirksintis
>>>>>>> jo signalas, vairuotojas turi vadovautis kelio zenklais...".
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> On Wed, 28 Dec 2011 16:42:19 +0200, Gintas <netikrass@adresas.lt>
>>>>>>> wrote:
>>>>>>>
>>>>>>>> Taigi "atvejaus" salygos apibreztos:)
>>>>>>>>
>>>>>>>> Perskaityk  175 KET punkta ir uzduok sau klausima:
>>>>>>>>  kokiu atveju vairuotojas privalo sustoti pries stop linija?
>>>>>>>>  Desningas atsakymas:  duodamas kelia artejanciai beginei 
>>>>>>>> transporto
>>>>>>>> priemonei IR kai vaziuoti per gelezinkelio pervaza draudziama.   O 
>>>>>>>> gal
>>>>>>>> pateiksi kitoki atsakyma?
>>>>>>>>
>>>>>>>> Veiksmu seka: pirma zinai kokiu atveju turi sustoti ir tik tada 
>>>>>>>> seka
>>>>>>>> logiskas klausimas-kur sustoti. KET 175 punkte ta seka islaikoma:
>>>>>>>> paaiskinama kokiu atveju reikia sustoji, toliau aiskina kur 
>>>>>>>> sustoti, o
>>>>>>>> paskui jau nurodo, kaip elgtis pradedant vaziuoti.
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> "Azalijaus tevas" <tewas_nemegstuspamo_@darbininkas.lt> wrote in
>>>>>>>> message news:op.v669xvk16ghf2za$alijus@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> pritariu. pries gelezinkelio pervazas (karantino postus) pastatytas
>>>>>>>> zenklas "STOP" igyja papildomu... eee... "ipatybiu", kuriu jis 
>>>>>>>> neturi
>>>>>>>> paprastuose sankryzuose, kur veikiantis sviesoforas turi pries ji
>>>>>>>> virsuma.
>>>>>>>>
>>>>>>>> "...175. Duodamas kelia artejanciai beginei transporto priemonei, 
>>>>>>>> taip
>>>>>>>> pat tuo atveju, kai vaziuoti per gelezinkelio pervaza draudziama,
>>>>>>>> vairuotojas privalo sustoti pries "Stop" linija, kelio zenkla 
>>>>>>>> "Stop",
>>>>>>>> sviesofora, pakeliamaji uztvara, o jeigu ju nera - ne arciau kaip 
>>>>>>>> 10 m
>>>>>>>> atstumu nuo pirmojo begio. Pries pradedamas vaziuoti vairuotojas
>>>>>>>> privalo isitikinti, kad prie gelezinkelio pervazos nearteja begine
>>>>>>>> transporto priemone..."
>>>>>>>>
>>>>>>>> o siame punkte nurodyta kur turi sustoti ir stoveti, kol pravaziuos
>>>>>>>> begine tranporto priemone arba vaziuoti per pervaza bus leidziama.
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> On Wed, 28 Dec 2011 14:34:13 +0200, Signalizacija
>>>>>>>> <signalizacija.master@gmail.com> wrote:
>>>>>>>>
>>>>>>>>> Jeigu zenklas pastatytas pries gelezinkelio pervaza arba karantino
>>>>>>>>> posta,
>>>>>>>>> vairuotojas privalo sustoti pries "Stop" linija, o jeigu jos 
>>>>>>>>> nera -
>>>>>>>>> pries
>>>>>>>>> zenkla
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> perskaityk atidziai atidziai
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> "Gintas" <netikrass@adresas.lt> wrote in message
>>>>>>>>> news:jdf284$3qt$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>> Tai  senai  ir irodineju, kad netgi konfuzo  nera, kai aiskinama,
>>>>>>>>>> kad
>>>>>>>>>> pervaza, tai ne sankryza.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> "Linas Petkevieius" <linas@NONONOglservices.lt> wrote in message
>>>>>>>>>> news:jdf1qk$32f$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>> Seip tai gaunasi, kad net punktas su sankryzomis ne prie ko. 
>>>>>>>>>>> Eismas
>>>>>>>>>>> per
>>>>>>>>>>> pervaza nedraudziamas (ka rodo baltas sviesoforo signalas) -
>>>>>>>>>>> zenklas
>>>>>>>>>>> negalioja. Amen.
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> "Gintas"  wrote in message 
>>>>>>>>>>> news:jdf1nc$2sq$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> 175. Duodamas kelia artejaneiai beginei transporto priemonei, 
>>>>>>>>>>> taip
>>>>>>>>>>> pat
>>>>>>>>>>> tuo
>>>>>>>>>>> atveju, kai va?iuoti per gele?inkelio perva?a draud?iama,
>>>>>>>>>>> vairuotojas
>>>>>>>>>>> privalo sustoti prie? "Stop" linija, kelio ?enkla "Stop",
>>>>>>>>>>> ?viesofora,
>>>>>>>>>>> pakeliamaja u?tvara, o jeigu jo nera - ne areiau kaip 10 m 
>>>>>>>>>>> atstumu
>>>>>>>>>>> nuo
>>>>>>>>>>> pirmojo begio. Prie? pradedamas va?iuoti vairuotojas privalo
>>>>>>>>>>> asitikinti,
>>>>>>>>>>> kad
>>>>>>>>>>> prie gele?inkelio perva?os nearteja begine transporto priemone.
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> "taip pat TUO ATVEJU, kai va?iuoti per gele?inkelio perva?a
>>>>>>>>>>> draud?iama"-tai
>>>>>>>>>>> gal ir ta perskaityk?  (jeigu atvejis isskirtas, deretu 
>>>>>>>>>>> suprasti,
>>>>>>>>>>> kad
>>>>>>>>>>> kitais
>>>>>>>>>>> atvejais nereikia sustoti)    Siaip patareiau labai tos savo 
>>>>>>>>>>> maikes
>>>>>>>>>>> neplesyti, nes gali buti kad esi  neteisus :)
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in 
>>>>>>>>>>> message
>>>>>>>>>>> news:jdf1e2$2f7$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>> Imeciau tau punkta aisku kaip diena. Nesuprantu ko tu ten
>>>>>>>>>>>> neiskaitai
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> "Gintas" <netikrass@adresas.lt> wrote in message
>>>>>>>>>>>> news:jdf1bn$2c7$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>> Na, ziuresim, ko tie tavo zodziai verti :)  Neissizadesi 
>>>>>>>>>>>>> paskui
>>>>>>>>>>>>> savo
>>>>>>>>>>>>> isitikinimu?
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in 
>>>>>>>>>>>>> message
>>>>>>>>>>>>> news:jdeo1d$im0$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>>> Nenormalu, nes teises reikejo issilaikyt o ne nusipirkt. 
>>>>>>>>>>>>>> Tada
>>>>>>>>>>>>>> durnu
>>>>>>>>>>>>>> klausimu nbekiltu. Dar galetum ir pradet mokytis skiatyt,
>>>>>>>>>>>>>> aiskiai
>>>>>>>>>>>>>> juodu
>>>>>>>>>>>>>> ant
>>>>>>>>>>>>>> balto viskas parasyta ir imesta sicia
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>> "Gintas" <netikrass@adresas.lt> wrote in message
>>>>>>>>>>>>>> news:jdefff$4se$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>>>> Nenormalu, kai viskas labai aisku KET reikalavimuose, o
>>>>>>>>>>>>>>> nuomones
>>>>>>>>>>>>>>> visiskai
>>>>>>>>>>>>>>> skirtingos :)  Kazkurie klystam. Laukiam valdisko 
>>>>>>>>>>>>>>> isaiskinimo.
>>>>>>>>>>>>>>> Kol
>>>>>>>>>>>>>>> kas
>>>>>>>>>>>>>>> totalizatorius 2:2
>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>> "Glebas" <uramun@gmail.com> wrote in message
>>>>>>>>>>>>>>> news:jdecq1$t0$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>>>>> Na a? manau, kad net jei gele?inkelio perva?os ?viesoforas
>>>>>>>>>>>>>>>> rodo
>>>>>>>>>>>>>>>> leid?ianta
>>>>>>>>>>>>>>>> va?iuoti signala, sustoti prie "Stop" ?enklo reikia.
>>>>>>>>>>>>>>>> Linas ir Gintas mano, kad jei gele?inkelio perva?os
>>>>>>>>>>>>>>>> ?viesoforas rodo
>>>>>>>>>>>>>>>> leid?ianta signala, prie "Stop" ?enklo stoti nereikia,
>>>>>>>>>>>>>>>> remiantis KET
>>>>>>>>>>>>>>>> 210
>>>>>>>>>>>>>>>> punktu.
>>>>>>>>>>>>>>>> Todel ir paklausiau, kad gauti ai?ko atsakyma kaip gi
>>>>>>>>>>>>>>>> traktuojama
>>>>>>>>>>>>>>>> tokia
>>>>>>>>>>>>>>>> situacija.
>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in
>>>>>>>>>>>>>>>> message
>>>>>>>>>>>>>>>> news:jdec0p$vkf$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>>>>>> skaiciau. tik va nesupratau ko ten klaust kai ir taip 
>>>>>>>>>>>>>>>>> viskasa
>>>>>>>>>>>>>>>>> labai
>>>>>>>>>>>>>>>>> aisku
>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>>>
>