Tema: Re: apie milicijos budejima
Autorius: Glebas
Data: 2011-12-27 11:06:24

"Gintas" <netikrass@adresas.lt> wrote in message
news:jdc0ov$3st$1@trimpas.omnitel.net...

> Tai  gal pradziai apsispresk, kuris tavo teiginys teisingas, nes jie
> vienas kitam priestarauja:
>
> a) Uniformuoto dėdės su lazdele nurodymai visada bus viršesni už kelio
> ženklų

Na, taip. Policijos pareigūnas gali leisti važiuoti per raudoną šviesą.

> b)  ........ tas, kad dėdė mojuoja važiuoti, mano supratimu

Parašiau frazę "mano supratimu". Jei nesugebi nukopinti esmės, gal nekopink
visai. Taip, net jei per draudžiamą signalą pervažoje leistų važiuoti ten
stovintis pareigūnas, prie "Stop" ženklo vis tiek stabtelėčiau.
Jis leidžia važiuoti per draudžiamą šviesoforo signalą, o ar tai atleidžia
nuo "Stop" ženklo nepaisymo, nesu visiškai įsitikinęs. Primenu, kad kalbame
apie geležinkelio pervažą.

> Ziuriu, čia jau  darosi madinga  su savimi ginčytis. Klausimas
> antras-kurio,  zenklo (pastovaus)  ar sviesaforo nurodymo virsenybe?
> Primenu-atsakymas  neturetu priklausyti nuo oro ar menulio padeties
> vaziuojant per konkrečia sankryza, tad samprotauti  apie " reikia
> nagrinėti konkrečią situaciją" juokinga. KET ne tam rasomas, kad liktu
> galimybe svarstyt, ko ten tie dedes stovi ir ko jie ten kazkuom mojuoja.

Tu gal baik su tom pilnatim švaistytis. Jei ji tau aktuali, tai nereiškia,
kad kitiem taip pat įdomi ta fazė. Čia yra o.law, o ne o.astronomija. Jei
turi konkrečių argumentų, su aiškiais KET punktų traktavimais šiam atvejui -
prašau, bus įdomu skaityti. Jei ne, toliau domėkis pilnatimi.
Dabar apie ženklą ir šviesoforą:
Jeigu sankryžoje veikia šviesoforas, vadovaujamasi juom, nepamirštant
bendrųjų taisyklių kaip važiuoti sankryžoje.
Jeigu prie pervažos matomas leidžiamas pervažą reguliuojančio šviesoforo
(nepainioti su tradiciniais raudona-geltona-žalia) signalas, tačiau yra
"Stop" ženklas, sustoti yra būtina.