Tema: Re: apie milicijos budejima
Autorius: Signalizacija
Data: 2011-12-29 09:59:16
na kaip ir aiskiai eilute surasyta. As ne arabas tai skaitaiu i skaires i 
desine ir is virsaus i apacia

"Linas Petkevičius" <linas@NONONOglservices.lt> wrote in message 
news:jdh64g$hat$1@trimpas.omnitel.net...
> Ir kuria tvarka tavo nuomone?
>
> "Signalizacija"  wrote in message news:jdh5l0$gfp$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Beje
> 173. Ivaziuodamas i gelezinkelio pervaza ir vaziuodamas per ja, 
> vairuotojas
> privalo vadovautis kelio zenklais, zenklinimu, uztvaro padetimi, 
> sviesoforu
> ir gelezinkelio pervazos budetoju (reguliuotoju) signalais. Pries
> ivaziuodamas i gelezinkelio pervaza, vairuotojas visais atvejais privalo
> isitikinti, kad prie gelezinkelio pervazos nera artejancios begines
> transporto priemones.
>
> labai aiskiai parasyta ktvarka kuo reikia vadovautis.
>
> "Gintas" <netikrass@adresas.lt> wrote in message
> news:jdfenc$n3q$1@trimpas.omnitel.net...
>> Tai atsakymo nebus? Klausk neklauses taves :))))))
>> O i tavo klausima-vistiek reiktu vadpovautis prioritetais. Nes budetojas, 
>> atsistojes tarp begiu, gali mojuoti tau, kad tu vaziuotum. Ir mojuoti tau 
>> is tolo, dar net neatsidurus ties STOP zenklu. O tu? Privaziuosi prie 
>> STOP, sustosi ir tarsi tik tada, pamates budetojo signala, pradesi 
>> vaziuoti? Ir visi taip tau is paskos-Signalizacija, Glebas, Ramunas 
>> (nepiktai) O budetojas vis mosuoja ir mosuoja. O jus paeiliui  sustojat 
>> prie Stop zenklo, nekreipdami demesio, i tai , kad pervaza tuscia. o 
>> budetojas vis mosuoja, kad vaziuotumete?  Taip? (turi jau du klausimus)
>>
>>
>> "Azalijaus tevas" <tewas_nemegstuspamo_@darbininkas.lt> wrote in message 
>> news:op.v67id8w46ghf2za$alijus@trimpas.omnitel.net...
>> mano atsakymas i tavo suformuluota klausima butu kaip sakoma "i vienus 
>> vartus", tad as geriau dar karta paklausiu.
>> O kodel tu nori nepaisyti "Stop" zenklo reikalavimo? tavo knygutes 
>> skyrelyje "XIX. VAZIAVIMAS PER GELEZINKELIU PERVAZAS" _nera_ nurodymo 
>> vadovautis sviesoforu, jei jis veikia, o zenklais, jei gelezinkelio 
>> pervazos sviesoforas neveikia. Yra nurodymas "...vairuotojas privalo 
>> vadovautis kelio zenklais, zenklinimu, uztvaro padetimi, sviesoforu ir 
>> gelezinkelio pervazos budetoju (reguliuotoju) signalais...".
>>
>>
>> On Wed, 28 Dec 2011 17:29:01 +0200, Gintas <netikrass@adresas.lt> wrote:
>>
>>> O dabar ar jau gali grizti prie pateikto klausimo ir i ji atsakyt?  Kaip 
>>> vaikysteje:  vaikuciai perskaitykite knygos skyreli "XIX. VAZIAVIMAS PER 
>>> GELEZINKELIU PERVAZAS"  ir atsakykite i klausima:
>>>
>>> kokiu atveju, vaziuodamas per gelezinkelio pervazas,  vairuotojas 
>>> privalo sustoti pries "Stop" linija, kelio zenkla "Stop", sviesofora, 
>>> pakeliamaji uztvara, o jeigu ju nera - ne arciau kaip 10 m atstumu nuo 
>>> pirmojo begio? Atminkite, sis knygos skyrius nagrineja butent  vaziavima 
>>> per gelezinkelio pervazas.
>>>
>>>
>>
>>>
>>>
>>> "Azalijaus tevas" <tewas_nemegstuspamo_@darbininkas.lt> wrote in message 
>>> news:op.v67ggp1z6ghf2za$alijus@trimpas.omnitel.net...
>>> 175 punktas nurodo kur turi sustoti, kai duodi kelia artejanciai beginei 
>>> transporto priemonei ir kai vaziuoti per pervaza draudziama.
>>>
>>> Kai per sankriza vaziuoti leidziama taikomas "STOP" zenklo aprasymas.
>>>
>>> "...204 punktas
>>>Vaziuoti nesustojus draudziama
>>>
>>> Draudziama vaziuoti nesustojus pries "Stop" linija, o jeigu jos nera - 
>>> pries kertamos vaziuojamosios dalies krasta. Vairuotojas privalo duoti 
>>> kelia transporto priemonems, vaziuojancioms kertamu keliu, o esant 843 
>>> lentelei "Pagrindinio kelio kryptis" - vaziuojancioms pagrindiniu keliu. 
>>> Jeigu zenklas pastatytas pries gelezinkelio pervaza arba karantino 
>>> posta, vairuotojas privalo sustoti pries "Stop" linija, o jeigu jos 
>>> nera - pries zenkla..."
>>>
>>> As darau isvada, kad veikiantis gelezinkelio pervazos sviesoforas neturi 
>>> pirmenybes pries "Stop" zenkla, nes gelezinkelis yra pagrindinis kelias 
>>> automobilinio kelio atzvilgiu.
>>>
>>> ir dar skyriuje "Vaziavimas per gelezinkeliu pervazas" nera tokio 
>>> punkto, kaip skyriuje "Vaziavimas per sankryzas" "...172. Kai eismas 
>>> reguliuojamas sviesoforu, vairuotojas privalo vadovautis sviesoforo 
>>> signalais, kad ir kokie butu vaziavimo pirmenybe nurodantys kelio 
>>> zenklai. Jeigu sviesoforas isjungtas arba ijungtas geltonas mirksintis 
>>> jo signalas, vairuotojas turi vadovautis kelio zenklais...".
>>>
>>>
>>> On Wed, 28 Dec 2011 16:42:19 +0200, Gintas <netikrass@adresas.lt> wrote:
>>>
>>>> Taigi "atvejaus" salygos apibreztos:)
>>>>
>>>> Perskaityk  175 KET punkta ir uzduok sau klausima:
>>>>  kokiu atveju vairuotojas privalo sustoti pries stop linija?
>>>>  Desningas atsakymas:  duodamas kelia artejanciai beginei transporto 
>>>> priemonei IR kai vaziuoti per gelezinkelio pervaza draudziama.   O gal 
>>>> pateiksi kitoki atsakyma?
>>>>
>>>> Veiksmu seka: pirma zinai kokiu atveju turi sustoti ir tik tada seka 
>>>> logiskas klausimas-kur sustoti. KET 175 punkte ta seka islaikoma: 
>>>> paaiskinama kokiu atveju reikia sustoji, toliau aiskina kur sustoti, o 
>>>> paskui jau nurodo, kaip elgtis pradedant vaziuoti.
>>>>
>>>>
>>>> "Azalijaus tevas" <tewas_nemegstuspamo_@darbininkas.lt> wrote in 
>>>> message news:op.v669xvk16ghf2za$alijus@trimpas.omnitel.net...
>>>> pritariu. pries gelezinkelio pervazas (karantino postus) pastatytas 
>>>> zenklas "STOP" igyja papildomu... eee... "ipatybiu", kuriu jis neturi 
>>>> paprastuose sankryzuose, kur veikiantis sviesoforas turi pries ji 
>>>> virsuma.
>>>>
>>>> "...175. Duodamas kelia artejanciai beginei transporto priemonei, taip 
>>>> pat tuo atveju, kai vaziuoti per gelezinkelio pervaza draudziama, 
>>>> vairuotojas privalo sustoti pries "Stop" linija, kelio zenkla "Stop", 
>>>> sviesofora, pakeliamaji uztvara, o jeigu ju nera - ne arciau kaip 10 m 
>>>> atstumu nuo pirmojo begio. Pries pradedamas vaziuoti vairuotojas 
>>>> privalo isitikinti, kad prie gelezinkelio pervazos nearteja begine 
>>>> transporto priemone..."
>>>>
>>>> o siame punkte nurodyta kur turi sustoti ir stoveti, kol pravaziuos 
>>>> begine tranporto priemone arba vaziuoti per pervaza bus leidziama.
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> On Wed, 28 Dec 2011 14:34:13 +0200, Signalizacija 
>>>> <signalizacija.master@gmail.com> wrote:
>>>>
>>>>> Jeigu zenklas pastatytas pries gelezinkelio pervaza arba karantino 
>>>>> posta,
>>>>> vairuotojas privalo sustoti pries "Stop" linija, o jeigu jos nera - 
>>>>> pries
>>>>> zenkla
>>>>>
>>>>>
>>>>> perskaityk atidziai atidziai
>>>>>
>>>>> "Gintas" <netikrass@adresas.lt> wrote in message
>>>>> news:jdf284$3qt$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Tai  senai  ir irodineju, kad netgi konfuzo  nera, kai aiskinama, kad
>>>>>> pervaza, tai ne sankryza.
>>>>>>
>>>>>> "Linas Petkevieius" <linas@NONONOglservices.lt> wrote in message
>>>>>> news:jdf1qk$32f$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> Seip tai gaunasi, kad net punktas su sankryzomis ne prie ko. Eismas 
>>>>>>> per
>>>>>>> pervaza nedraudziamas (ka rodo baltas sviesoforo signalas) - zenklas
>>>>>>> negalioja. Amen.
>>>>>>>
>>>>>>> "Gintas"  wrote in message news:jdf1nc$2sq$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>
>>>>>>> 175. Duodamas kelia artejaneiai beginei transporto priemonei, taip 
>>>>>>> pat
>>>>>>> tuo
>>>>>>> atveju, kai va?iuoti per gele?inkelio perva?a draud?iama, 
>>>>>>> vairuotojas
>>>>>>> privalo sustoti prie? "Stop" linija, kelio ?enkla "Stop", 
>>>>>>> ?viesofora,
>>>>>>> pakeliamaja u?tvara, o jeigu jo nera - ne areiau kaip 10 m atstumu 
>>>>>>> nuo
>>>>>>> pirmojo begio. Prie? pradedamas va?iuoti vairuotojas privalo 
>>>>>>> asitikinti,
>>>>>>> kad
>>>>>>> prie gele?inkelio perva?os nearteja begine transporto priemone.
>>>>>>>
>>>>>>> "taip pat TUO ATVEJU, kai va?iuoti per gele?inkelio perva?a
>>>>>>> draud?iama"-tai
>>>>>>> gal ir ta perskaityk?  (jeigu atvejis isskirtas, deretu suprasti, 
>>>>>>> kad
>>>>>>> kitais
>>>>>>> atvejais nereikia sustoti)    Siaip patareiau labai tos savo maikes
>>>>>>> neplesyti, nes gali buti kad esi  neteisus :)
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message
>>>>>>> news:jdf1e2$2f7$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> Imeciau tau punkta aisku kaip diena. Nesuprantu ko tu ten 
>>>>>>>> neiskaitai
>>>>>>>>
>>>>>>>> "Gintas" <netikrass@adresas.lt> wrote in message
>>>>>>>> news:jdf1bn$2c7$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> Na, ziuresim, ko tie tavo zodziai verti :)  Neissizadesi paskui 
>>>>>>>>> savo
>>>>>>>>> isitikinimu?
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message
>>>>>>>>> news:jdeo1d$im0$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>> Nenormalu, nes teises reikejo issilaikyt o ne nusipirkt.  Tada 
>>>>>>>>>> durnu
>>>>>>>>>> klausimu nbekiltu. Dar galetum ir pradet mokytis skiatyt, aiskiai
>>>>>>>>>> juodu
>>>>>>>>>> ant
>>>>>>>>>> balto viskas parasyta ir imesta sicia
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> "Gintas" <netikrass@adresas.lt> wrote in message
>>>>>>>>>> news:jdefff$4se$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>> Nenormalu, kai viskas labai aisku KET reikalavimuose, o nuomones
>>>>>>>>>>> visiskai
>>>>>>>>>>> skirtingos :)  Kazkurie klystam. Laukiam valdisko isaiskinimo. 
>>>>>>>>>>> Kol
>>>>>>>>>>> kas
>>>>>>>>>>> totalizatorius 2:2
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> "Glebas" <uramun@gmail.com> wrote in message
>>>>>>>>>>> news:jdecq1$t0$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>> Na a? manau, kad net jei gele?inkelio perva?os ?viesoforas rodo
>>>>>>>>>>>> leid?ianta
>>>>>>>>>>>> va?iuoti signala, sustoti prie "Stop" ?enklo reikia.
>>>>>>>>>>>> Linas ir Gintas mano, kad jei gele?inkelio perva?os ?viesoforas 
>>>>>>>>>>>> rodo
>>>>>>>>>>>> leid?ianta signala, prie "Stop" ?enklo stoti nereikia, 
>>>>>>>>>>>> remiantis KET
>>>>>>>>>>>> 210
>>>>>>>>>>>> punktu.
>>>>>>>>>>>> Todel ir paklausiau, kad gauti ai?ko atsakyma kaip gi 
>>>>>>>>>>>> traktuojama
>>>>>>>>>>>> tokia
>>>>>>>>>>>> situacija.
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in 
>>>>>>>>>>>> message
>>>>>>>>>>>> news:jdec0p$vkf$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>> skaiciau. tik va nesupratau ko ten klaust kai ir taip viskasa 
>>>>>>>>>>>>> labai
>>>>>>>>>>>>> aisku
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>
>