Tema: Re: Kviečiame prisijungti prie FotoHOBIS kolektyvo!
Autorius: QQ
Data: 2012-06-29 10:08:24
On 2012.06.28 18:20, -[Mr.Green]- wrote:
> Dirbti reikėtų tiek pat, bet padaryti dvigubai daugiau. O kad padaryti
> dvigubai daugiau naudojama technika.
> Bet Lietuvoje pigiau samdyti juodadarbį, nei pirkti stakles su kuriomis
> niekas nemokės dirbti. Taip ir maudomės šūde.

tai juk pats pasakei :) niekas dirbt nemokės :)

ateina tokie, su universiteto diplomu, kiaulės akimis ir lakštingalos
liežuviu :)) aš moku, aš moku, o pitagoro lygties neišsprendžia.. ir
piktinas dar..

ir labai labai teisingai pataisei mane - padaryt daugiau reikia. vat aš
pvz net neleidžiu viršvalandžių dirbt.. nes nėr tokios apimtys kad
nespėt darbo valandom.. o nespėjam.. kodėl?