Tema: Re: Kviečiame prisijungti prie FotoHOBIS kolektyvo!
Autorius: Bronco
Data: 2012-06-24 18:16:49
On 2012-06-24 07:53, Mazgiukas wrote:
> Nes kompanija ieško
> Darbuotojai, kurie ieško atlyginimo yra patys nereikalingiausi
> darbuotojai. Labai būna juokinga žiūrėti į tokius kandidatus, kurie
> ateina į pokalbį ir bene pirmas jų klausimas būna - „o kiek mokėsite?“.

Ne be reikalo aš ten kabutes uždėjau, kad nesuprastum tiesiogiai. Be
abejo, darbuotojas ieško darbo, kuris ji tenkina daugeliu prasmių ir
tikslų jis gali turėti ne vieną, ne apie tai dabar kalba. Kalba eina tik
"apie atlyginimo skelbimą ar ne". Darbo sutartis todėl ir vadinama
"sutartimi", jog abi pusės sutaria dėl darbo objekto, sąlygų ir atlygio
už jį. Jei darbdavys surašo viską, ko jis reikalaus iš darbuotojo, bet
neparašo, esminio dalyko, ką jis planuoja "duoti" darbuotojui, tai
skelbimas skamba nesolidžiai. Ir, pabrėžiu, ne visi, bet dalis
potencialiai tinkamų į tą vietą darbuotojų tokį skelbimą "mes per
bortą", o skambins, rašys mail'us ir atvyks į pokalbius daugumoje atvejų
tie, kurie jau griebiasi paskutinio šiaudo. Čia gi ne Maximos kasininkės
ieškoma, reik tam tikrų specialių žinių bagažo ir patirties darbuotojui
turėti, norint į šią vietą pretenduoti, o apie atlyginimą ne žodžio. Tik
standartinė "migla" apie perspektyvas, galimybes, karjeras ir t.t..