Tema: Re: Kviečiame prisijungti prie FotoHOBIS kolektyvo!
Autorius: Mazgiukas
Data: 2012-06-24 08:53:35
On 2012.06.23 17:31, Bronco wrote:

> omenyje, jog solidžios kompanijos darbo skelbimuose rašo bent
> orientacinius atlyginimus samdomiems darbuotojams.

Nu nu... Kaži kas toms solidžioms kompanijoms priklauso... Aš su tokia
matyt dar nesusidūriau. Nors senokai ir nesidomėjau.

 Nes kompanija ieško
> darbuotojo, o darbuotojas "ieško atlyginimo",

Darbuotojai, kurie ieško atlyginimo yra patys nereikalingiausi
darbuotojai. Labai būna juokinga žiūrėti į tokius kandidatus, kurie
ateina į pokalbį ir bene pirmas jų klausimas būna - „o kiek mokėsite?“.
Dar net nežino, nei ką tiksliai teks dirbti, nei koks darbo krūvis ir t.t.
Ir iš viso - net ir tuos 800 reikia užsidirbt.

todėl yra nesąžininga
> darbuotojo atžvilgiu detaliai aprašyti reikalavimus jam, bet neparašyti
> ką planuojate už tai mokėti.

Darbuotojo atžvilgiu - nesąžininga, bet darbuotojui tai bus parašyta
darbo sutartyje. Kandidato atžvilgiu - geras filtras nuo „ieškančių
atlyginimo“, nes tokie, kaip taisyklė, dirba blogai - jų mąstymas toks,
kad „man tiek turi mokėti jau vien todėl, kad ateinu į darbą“ (tai beje
irgi yra viena iš priežasčių, kodėl atlyginimas siūlomas 800, o visą
kitą visada gali užsidirbti).

 Būtent dėl to tokie skelbimai ir susilaukia
> bent kelių pašaipių atsakymų newsuose ir forumuose. Nesolidžiai atrodo.

Tie kas šaiposi ir kabinėjasi - atrodo juokingai ir kvailai. Solidumas -
labai jau slidus reikalas - kai atsisėdi į priešingą poziciją, kaip tik
pastebi solidumą visai kitokį.