Tema: Re: Kviečiame prisijungti prie FotoHOBIS kolektyvo!
Autorius: -[Mr.Green]-
Data: 2012-06-26 22:56:39
:)))
Taigi bet kuriuo atveju atlyginimas turi būti paskelbtas dar iki pasirašant
darbo sutartį.
Tai koks skirtumas, kuriame etape tu jį paskelbsi?
Čia paprasčiausias lietuviškas išsidirbinėjimas. Čia neseniai
o.darbas.siulau buvo skelbimas dėl apsaugos darbuotojo. Alga nepaskelbta.
Parašiau e-mailą, paklausiau, ir aišku, kad už siūlomą algą man net neverta
gaišti laiko CV rašyti. Bet tai kodėl negali tokios informacijos iš karto
parašyti? Kodėl aš turiu gaišti laiką ir e-mailus siuntinėti? Žmonių
negerbimas.