Tema: Re: Kviečiame prisijungti prie FotoHOBIS kolektyvo!
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-06-27 08:49:11
t.y. ten kur bedarbiu per mazai, vadovybe iseina su kiekvienu bomzu
pasneket?

"-[Mr.Green]-"  wrote in message news:jsde5e$255$1@trimpas.omnitel.net...

Aš nesakau, kad visur taip. Yra kaip yra. Man tik leista, kad apsauginis,
dirbantis visai kitoje kompanijoje žino apie situaciją. Na, gal jiems liepta
taip sakyti atėjusiems, aš nežinau. Paprasčiausiai Lietuvoje per daug
bedarbių, todėl taip yra.