Tema: Re: Kviečiame prisijungti prie FotoHOBIS kolektyvo!
Autorius: -[Mr.Green]-
Data: 2012-06-26 23:13:32
Neskaičiau aš to skelbimo. Nėra įstatymo, kaip turi darbo skelbimas
atrodyti, kaip kas išmano, taip tas rašo, vieni nurodo, kiti nenurodo,
laisvoje šalyje gyvename. Darbo rinkoje, kaip ir kitose rinkose viską
apsprendžia pasiūla-paklausa. Lietuvoje nėra maži atlyginimai,
paprasčiausiai maisto kainos užkeltos į aukštumas ir daug nedirbančių
žmonių. Kol bedarbio pašalpos dydis nesiskirs nuo minimalios algos geriau
nebus. Paksas nori 1800 Lt minimumą padaryti. Čia jau būtų panašu į
minimumą. Su sąlyga, jei bedarbio pašalpa liks ties 600 Lt. Tada būtų
daugiau motyvacijos pas žmones eiti dirbti, ne ant pašalpų sėdėti. Kaip
Anglijoje - bedarbio pašalpa 70 svarų per savaitę, minimali alga apie 200.
Skirtumas didžiulis.