Tema: Re: Kviečiame prisijungti prie FotoHOBIS kolektyvo!
Autorius: Bronco
Data: 2012-06-25 00:59:14
On 2012-06-24 23:26, Mazgiukas wrote:
> Nemanau, kad bent vienas iš
> priekaištaujančių čia dėl nenurodyto atlyginimo domisi šiuo darbu, tik
> patarimus dalina, kurių niekam nereikia.

Ei, Mazgiuk, pažėk kur vyksta diskusija :) Čia, gi o.foto grupsas, o ne
o.darbas.siulau, todėl čia skirta būtent diskutuoti ir aptarti bet kurią
paskelbtą temą, net jei ji nedomina kaip pasiūlymas. Aš, pvz., darbo
neieškau, todėl į o.darbas.siulau nelendu ir savo trigrašio ten nekišu,
o čia, manau, galiu samprotauti kaip man atrodo teisingiau būtų.