Tema: Re: Kviečiame prisijungti prie FotoHOBIS kolektyvo!
Autorius: Mazgiukas
Data: 2012-06-26 20:03:54
On 2012.06.26 14:22, Bronco wrote:

> Man atrodo, tu net pats stebiesi savo tokiu poelgiu, o be reikalo.
> Šiuolaikinės darbuotojų motyvavimo teorijos atlyginimą, kaip
> motyvatorių, nukelia toli nuo sąrašo pradžios. Gal kokioje penktoje
> šeštoje vietoje jis.

O tai apie ką kalbame? Koks tikslas darbuotojo paieškos skelbime
nurodyti atlyginimą, kai tai yra kažikelintas motyvavimo faktorius.
Būtent tai ir puikiai pasiaiškina tuo, kad rinkoje analogiškų pozicijų
atlyginimai panašūs ir žmogus rimtai ieškantis darbo vietos/karjeros
galimybių ir t.t. puikiai įsivaizduoja kokio atlyginimo už kokį darbą
jis vertas.

 Be to, atlyginimas ir jo pakėlimas, kaip
> motyvatorius, veikia tik tol, kol darbuotojas negauna jo į rankas :) Su
> ta pačia akimirka pinigai motyvuoti nustoja :)

Apie tai ir kalba. Būtent ateinantį darbuotoją, kuris „ieško atlyginimo“
- tokie dalykai akivaizdžiai matosi. Nusileidi, sutinki mokėti šiek tiek
daugiau nei norėtum, bet dar įmanomai pakankamai ir po pirmų atlyginimų
realiai matai ką ir kaip dirbti realiai motyvuotas žmogus. Bandomasis
periodas tuo požiūriu yra labai naudingas dalykas - siutina, kai jį
norima trumpinti.

 Yra tik vienas bet - atlyginimas
> privalo patenkinti būtinuosius darbuotojo poreikius, t.y. būti
> aukštesnis nei realus pragyvenimo minimumas. Todėl, jei nori, kaip tu
> teigi, jog darbuotojui rūpėtų visu pirma kiti "dvasiniai" dalykai, tai

Niekur neteigiau, kad jam pirmiausia turi rūpėti „dvasiniai“ dalykai. Aš
kalbu apie normalų rinkoje atitinkamai pozicijai mokamą atlyginimą.
Lygiai taip pat nepateisinu MMA mokėjimo. Bet faktas, kad net ir MMA
reikia užsidirbti!

100% pritariu.