Tema: Re: Kviečiame prisijungti prie FotoHOBIS kolektyvo!
Autorius: Mazgiukas
Data: 2012-06-26 23:46:45

On 2012.06.26 21:54, -[Mr.Green]- wrote:

> darbuotojų nereikia, tai aš nežinau. Spjoviau, apsisukau ir vėl į
> Angliją atvažiavau, kur bent jau žmogus gerbiamas.

Išėjau į lauką, įlipau į šūdą. Grįžau namo, užsirakinau duris, užkaliau
langus - niekur neisiu - lauke per šūdus plaukt reikia.

Kad vienoje vietoje taip įvyko, tai nereiškia, kad visur taip yra. O
durnių visur yra. Iš kitos pusės - eiti tiesiogiai į kažkokią įmonę be
išankstinio sutarimo su kuo ir kada susitikt. Priklausomai nuo įmonės
dydžio - būtų pasakęs koks vadukas, kad atsiųskite CV susisieksim vėl
kažkas negerai būtų. Vienaip ar kitaip dideliu kiekiu atvejų atsakingi
asmenys gali paprasčiausiai neturėti laiko imti ir bet kada priimti
tokius einančius ir užeinančius. Tačiau normalūs atsakingi asmenys, net
be skelbimų gavę, kad ir e-mailą, mandagiai atsakys apie tikrą
situaciją, dar rimtesnis požiūris, jei net ir atsakę, kad šiuo metu
nereikia darbuotojų, papildomai paklaus ar gali susisiekti jei prireiktų
ateityje (būtent tokių būdu ir pradėjau dirbt pirmą savo darbą -
darbuotojo prireikė po mėnesio). O kai kada tokie iniciatyvūs žmonės net
ir nesant didelės būtinybės pasikviečiami ir jiems sukuriama darbo
vieta, kai kokia nors pozicija įmonėje jau būna bręstanti.