Tema: Re: Kviečiame prisijungti prie FotoHOBIS kolektyvo!
Autorius: Mazgiukas
Data: 2012-06-26 23:01:11
On 2012.06.26 22:03, -[Mr.Green]- wrote:
> kompanijoje 1. 2. 3. Aš parašiau 1. Pinigai. 2. Pinigai. 3. Pinigai.
> Priėmė be jokių papildomų klausimų.

O tu tikras, kad tik dėl šių trijų atsakymų?

> dirbant pinigai nesvarbu. Pasaulis laikosi ir sukasi ant pinigų. Aišku,
> čia mūsų pasirašinėjimai situacijos nepakeis, bet faktas tas, kad

Pinigai aišku, kad esmė, bet faktas, kad yra tam tikras
„įsisotinimo“lygmuo. Diskusija ne apie tai, kas kaip moka pinigus - kad
Lietuvoj atlyginimai per maži (o gal kaip tik per dideli), o kodėl
FotoHOBIS nenurodė siūlomo atlyginimo skelbime.

Ar neatrodo, kad FotoHOBIS turi savo skelbimo strategiją ir gal ir
neturi laiko bendrauti su tais, kurie kreipiasi tik perskaitę atlyginimo
eilutę. Palikime teisę jiems nuspręsti kaip turi atrodyti skelbimas, o
kas nori dirbti fototechnikos pardavimuose - kreipkitės, kas nori gero
atlyginimo, tai vis tiek čia siūlomas jūsų netenkins, ypač dėl „priedų
už rezultatus“.