Tema: Re: Kviečiame prisijungti prie FotoHOBIS kolektyvo!
Autorius: Bronco
Data: 2012-06-23 17:31:28
On 2012-06-23 07:37, QQ wrote:

> Aš nesutinku. Mes ieškom darbuotojų beveik pastoviai ir atlyginimus
> mokam 500-5000 ribose. Ką skelbt? Visus kriterijus? Jei tau tikrai
> reikia gero darbo - vienas susitikimas bus ne kliūtis. O jei tikrai
> nereikia, tai mums tavęs nereikia.. :)

Tai juk nesunku parašyti, koks vidutiniškas atlyginimas toje pozicijoje,
į kurią samdote žmogų ar ne taip? Galbūt paminėti, tuos 5000 lt.,
kuriuos uždirba ypatingai gerai dirbantys darbuotojai. Reiktų turėti
omenyje, jog solidžios kompanijos darbo skelbimuose rašo bent
orientacinius atlyginimus samdomiems darbuotojams. Nes kompanija ieško
darbuotojo, o darbuotojas "ieško atlyginimo", todėl yra nesąžininga
darbuotojo atžvilgiu detaliai aprašyti reikalavimus jam, bet neparašyti
ką planuojate už tai mokėti. Būtent dėl to tokie skelbimai ir susilaukia
bent kelių pašaipių atsakymų newsuose ir forumuose. Nesolidžiai atrodo.